• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-03-18 12:57:24 följande:
    Gud vad sjukt, det gör inte ont i tanden längre men det gör jätteont där hon la bedövningssprutorna.
    Frågan är vilket som är värst?
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-18 12:26:23 följande:
    Åh, jag gjorde det häromdagen... en fin vit tunika, randig t-shirt och beige chinos, ljusa jeans också.... NajsVad köper du?Hej, alla!
    Tjena!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

*spammar*

• psychocandy
    Ord blind skrev 2010-03-18 13:06:52 följande:
    Frågan är vilket som är värst?
    Tanden var helt klart värre. Men nästa vecka ska jag ta bort den provisoriska lagningen och göra en riktig, huuuu.
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-03-18 13:08:53 följande:
    Tanden var helt klart värre. Men nästa vecka ska jag ta bort den provisoriska lagningen och göra en riktig, huuuu.
    Det där med tänder är inte roligt.....
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-18 12:56:07 följande:
    Nej, men jag blir rädd och gör som dom säger....Jag har norska Skandiabanken. Dom var asbra förut med nu går det åt pipsvängen med dom! Min man och jag har Handelsbanken för att han har en bra "kontakt" där. Han prutar och prutar och får igenom det mesta, hon vill nog att vi ska ta vårat bolån där sedan, min man hade tidigare sitt bolån där när han hade lägenhet. SEB är skit, hade dom i 30 år.... Nordea är en jävla sossebank utan service, samma med bajsbanken (swedbank). Icabanken fattar aldrig vad man pratar om (finns det någon på det kontoret med utbildning?) så den banken la vi ner innan ett halvår hade gått.... Dessutom tyckte de om att ge ut ens uppgifter så diverse andra företag ringde och skulle sälja dyra tjänster, till exempel någon form av spärrtjänst för kort för massa pengar, ärligt talat, hur ofta mister man plånboken och behöver ringa tre samtal för att spärra korten?
    varför är seb skit i sverige?
    här är dom toppen
    Difficile est saturam non scribere
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Fan fan fan! Kom just på att jag missat att boka om min tid dom jag ahde hos tandhygienisten i tisdags

• Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-18 13:29:39 följande:
    Fan fan fan! Kom just på att jag missat att boka om min tid dom jag ahde hos tandhygienisten i tisdags
    Är du sjukskriven nu?
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-18 13:29:39 följande:
    aj.. men jag tror att dom märkt att du inte komm... ga dit pa tisdag och se vilradig ut.
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-18 13:30:24 följande:
    Är du sjukskriven nu?
    pix vad jag är glad att se dig
Svar på tråden The return of the Lolilla