Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-12-03 17:49:11 följande:
    Tur att det finns nån som förbarmar sig......
    Ja, dessvärre inte över dig
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-03 20:56:39 följande:
    Visst är det lite av en tragedi när man läser en fantastiskt bra bok och den tar slut? Känns lite som att avsluta ett seriöst förhållande
    Så kände jag när jag hade läst en hel jävla deckarserie och fått en fulcrush på huvudpersonen..... Sjukt patetiskt. Vad som också är patetiskt är att det nog bara är jag och Mfern i hela landet som ser På Spåret och Skavlan istf Idol.... Har inte sett ett enda avsnitt och det lockar inte alls. Är jag gammal nu?

(Det är INTE tjejen i filmen som har skrivit brevet)
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-03 21:02:37 följande:
    Nej du är inte gammal av den anledningen. Det är du för att du är född för tidigt.
    Kläggmutta
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-03 21:06:21 följande:
    Favoritgumma! *sitter på kudden hos* 

Damn you, nu har jag läxat upp dig på fejjan, iaf

Imorgon är vi utbjudna på middag, på en trevlig italiensk resturang. Skall bli mysigt! Så idag kan jag fulhänga i soffan, med gott samvete.

• Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-03 21:14:52 följande:
    Jag vågar inte gå dit! imorgon ska jag på tjejmiddag hos världsbästa johanna. Och nästa helg ska jag på spa och lida
    Kul med tjejmiddag Va? varför lida på spa? Inser du att det är waste att lida där?
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-03 21:16:56 följande:
    Ja det ska bli jätteroligt. Men spa innebär att jag ska lämna V till barnvakt för första gången någonsin. Och över en hel natt. Det känns ärligt talat skitjobbigt och jag vet inte om jag kommer att genomföra det. Risken finns att M åker ensam. 
    Vem är det som skall ha honom? Handlar det om att du inte känner dig trygg med barnvakten, att han inte kommer må bra, eller är det "vanlig" separationsångest? (Ta mig rätt, alltså, jag vet att det kan vara skitjobbigt)
  • Jazza
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-03 21:16:46 följande:
    S/M spa?
    Jag är på!
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-03 21:22:02 följande:
    Hans farmor ska sova över här hemma med honom och hon är jättejättebra Jag är helt övertygad om att de kommer att ha skitmysigt tillsammans. Hon har varit här ikväll och berättat om planerna på långpromenad i vagnen och mysa med filt i soffan osv osv. Hon är helt överlycklig över att få passa honom och han älskar sin farmor och rusar till dörren när hon kommer. det är alltså fråga om galenskap hos mig.  Jag tycker att det känns jobbigt att inte vara med honom  Han kan stoppa något i munnen eller trilla eller ve och fasa drömma något obehagligt och då är ju inte JAG (jag jag jag me me me) där och kan trösta
    Åh, gumman. Jag hoppas verkligen att det blir av. För hela familjens skull
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-03 21:26:02 följande:
    Jag ska åka och jag ska verkligen försöka släppa alla kassa tankar eftersom jag vet i förnuftsdelen av min hjärna (den lilla gråa klutten under knäppmassan) att han har det bra! Jag önskar att han vore liite äldre bara. Ett år känns så litet.  
    Haha, om du vill kan du få jämföra dig med mig, så känns det inte så jobbigt
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-03 21:36:19 följande:
    Åh vad du är snäll. Jag önskar att jag kunde bjuda dig på glöggen med chokladsmak *super en halv kanna glögg* 
    Ja, du kan få allt statistiskt underlag på hur ofta jag lämnar mina barn för att göra annat. Jag är villig att byta det mot glögg, helt enkelt.

Men, choklad, asså? Jag gillar ju inte vanlig glögg, utan brukar köpa med rom eller konjak. Idag drack vi lite av konjaksvarianten, den är asfin, får jag säga.
Svar på tråden The return of the Lolilla