Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-03-16 20:54:58 följande:
    Glömde ju ta bilder
    lokisse skrev 2010-03-16 20:55:31 följande:
    1 och en halv meter?
    Nej inte riktigt i den kalibern men ett mycket fint exemplar =) Var så bra så jag fick tjänsten gengäldad i en timme.
    lokisse skrev 2010-03-16 21:38:44 följande:
    paminner om isdildosarna som jag fick efter förlosningarna. vatten fylda frysta kodisar! det var grejer det!
    Only in germany....

Jag är vaken. Sedan över en timme.

Jag har precis varit på lunch och ätit så mycket så jag skulle kunna spy.
    Nu har jag "snott" en av bibliotekets datorer för att jobba på skolgrejer men sitter ändå bara och surfar på fejjan och här, fastän det är en massa stackare som köar till datorerna för att de faktiskt vill skriva på sina uppsatser och skit.

Imorse såg jag min summerlove och hans nya slyna här i skolan. Fy fan, det är som om de sitter fast vid varandra, de är alltid tillsammans.

Men jag är iallafall jättesnygg idag,  mitt hår perfekt och snygg outfit, medan hon såg sunkig ut med ringar under ögonen, skititgt hår och fula skor. Så det kändes ganska okej iallafall, även om det högg lite i hjärtat.

Ord blind skrev 2010-03-17 11:13:08 följande:
    Va fan! Tänk inte på de andra, de får skylla sig själva för att de inte har en lap topp. Inte ditt problem.... Själv lånar jag böcker på biblan och behåller dom trots att det är kö på boken, straffavgiften är betydligt lägre än att köpa boken. Egoist javisst!
     Hahahaha helt rätt!
    Ökänd skrev 2010-03-17 11:19:49 följande:
    Säkert hans fel att hon har mörka ringar under ögonen.  Var glad att du är av med honom.
    För att han knullat henne hårt och snabbt hela natten, som han brukade med mig? Tack, det känns ju bättre
    2timearound skrev 2010-03-17 11:20:34 följande:
    Soulmate
    Ord blind skrev 2010-03-17 11:29:58 följande:
    Nej, ni goa, Torsten Seth vill ha en date med mig....
    Nu avslöjade du vad du pluggar!
Svar på tråden The return of the Lolilla