Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

The return of the Lolilla

Jag drömde inatt att jag hade en bebis, en liten dotter på 6 månader. skitsöt. Men det var hemskt, för ingen brydde sig om henne, förutom jag! Inte ens hennes pappa eller mina förälkdrar! Jag var skitledsen, för mina föräldrar och mina syskon satt och lekte och gullades med en massa andra bebisar, kusinbarn och bekantas fula ungar, men min lilla flicka tyckte ingen om, fastän hon var hur snäll som helst

lokisse skrev 2010-03-19 14:50:14 följande:
    jag tycker om dina drömars dotter hon är nästan lika söt som mopsen! jag lovar att jag kommer att leka med henne massor när hon kommer!
    Tack
    Ja blir min dotter ens hälften så söt som jag var som bebis så kommer hon nog smälta många hjärtan. Ska flytta till Frankfurt när hon föds så får hon umgås med andra sötnosar.
    lokisse skrev 2010-03-19 15:01:36 följande:
    klart du ska du tar din tysk under armen och flyttar hit där där jag bor! sen är vi hemmafruar och snakar goja heladagarna och vara gullnosar leker och har sa skoj!
    Medan männen hämtar hem kosingen Låter som en fin plan tycker jag! Vill vara lyxhustru och kunna fika hela dagen eller sitta ute i naturen med en bit kol och ett ritblock!
    psychocandy skrev 2010-03-19 15:44:12 följande:
    Om man frågar polskan ja.
    Det hände EN gång, okej??

Tack! Min vackra avkomma tackar också

Det är bra att hon får leka med andra vackra barn ´!

Idag ska jag mysa.

2timearound skrev 2010-03-19 16:06:40 följande:
    Till mig: 1 st mintgrön topp med puff (plus fem sockor, men det är tråkigt) Till söta Mikkis (anställd) 1 st klänning Till Alice: 1 st jävligt cool byxdress i denim 1 st madickenklänning i blått och vitt.
    Du verkar vara en underbar chef

Nu blev jag sugen på att shoppa. Vill hitta nån söt klänning till Maj!

Fy fan Lady Gaga är så jävla bra så jag svimmar

psychocandy skrev 2010-03-19 16:29:22 följande:
    Jaaaaaaaaa!
    Tur att vi är åtminstone två som förstår sig på hennes briljans!

Hoppas han bjuder dig på en bakelse!

psychocandy skrev 2010-03-19 16:29:53 följande:
    Ska ut och ta en försoningsfika med min gay, kanske shoppa något litet och handla middag.
Svar på tråden The return of the Lolilla