Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-12-03 22:23:51 följande:
    Jag är jätterädd för dockor. Spöke
    Jag med! Vad glor de på, liksom?
    E har inte varit ngn docktjej, direkt, men en period vill hon ha en creepylooking jävla docka i sängen, så dockan låg och stirrade på mig med sina vidriga stirriga plastögon hela nätterna. Hon åkte ut med hövvet före.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-03 22:28:24 följande:
    Nu vill jag berätta. Jag hade en docka när jag var liten. Som jag misshandlade. Antagligen för att få utlopp för min galenskap. När jag var 13 hade jag tjejkväll och skulle upp på vinden och hämta madrasser. Då satt pappa bakom vindsluckan och slängde fram dockjäveln och skrek "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH" när jag höll på att klättra upp- Jag trillade och kräktes. Tack PAPA!
    Hahaha, omfg.
  • Jazza
    Sven Justus skrev 2010-12-03 22:27:23 följande:
    Jag är mest nyfiken om på denna 51-åring är redo för att bli pappa.
    Hans kärlek till barn verkar ju inte vara ett hinder, i alla fall....
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-12-03 22:31:04 följande:
    Det verkar vara en empidemi, den här dockrädslan....
    Allt bottnar i Chucky.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-12-03 22:32:32 följande:
    Ja, satan, vad rädd jag var för honom. Sen har vi "jaws" som gjorde att jag inte kunde bada.........vad mer? 
    DET som gav oss clownskräcken...
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-12-03 22:34:37 följande:
    Ja, vilse i pannkakan? var ni rädda för dem?
    Nej, inte alls. Jag gillade Staffan Westerbergs program när jag var lten. och jämfört med skiten som går nu (Teletubbies och Night garden) så framstår han som världens mest normala lirare.
  • Jazza
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-03 22:39:54 följande:
    Jag åkte förbi istappens barndomshem i somras och sov där en natt. Denna satt lutad mot ett pennställ i fönstret där jag sov. 
    HERREJJÄVLAR!!!!
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-03 22:40:25 följande:
    Haha det var bara en dålig beskrivning av sömnparalysen Jag ska inte berätta mer för då kan du inte sova!!!  Jag jar bakat lussebullar. Jag var inte bra på det. Russinen trängde ut och såg ut som läskiga bölder. 
    Alltså, jag läste om det en gång... Det skall man väl inte göra, tror jag? Är det inte så att om man inte vet om att det finns, så kan man inte få det?
    Eller vad är det jag tänker på? Men det är typ att man är förlamad och helt paralyserad, men vaken?
  • Jazza
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-03 22:47:57 följande:
    Jo, det kan man. 

Vad är det jag menar, då?

fan jag vill hemskt gärna slänga in min gubblover kommentar i peddotråden.....
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-03 22:49:01 följande:
    Jo. Jag drömde att jag var vaken. Det är helst sjukt svårt att förklara. Jag låg i sängen och VAKNADE. Jag var helt övertygad om att jag var vaken. Så hörde jag en man viska från hallen "lampan fungerar inte" och inga ljus fungerade.  Kunde inte röra mig. Och mannen existerade. Fast jag såg att rummet inte såg likadant ut som vanligt och jag skrek till mig själv att jag sov.  
    Jag är rädd
Svar på tråden The return of the Lolilla