Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-12-05 19:57:33 följande:
    ja dom hstar sa dom kräks... men dr säger att det kan hända och det är ingen fara dom kan helt enkelt inte hosta upp slem i den aldern. sa länge dom inte far feber är det ok men det käns mindre lustigt
    Det förstår jag... låter skitjobbigt.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza

Nu skall jag slöa och slappa!

• Jazza

Hej! Ah jag har haft en skön fm. Följde E till fsk, hem och gjorde gröt åt mig och S, sen sov vi på soffan och nu har vi ätit lunch

• Jazza
    lokisse skrev 2010-12-06 12:53:14 följande:
    vad blev det för mumsigt?
    jag sitter och äter rastekt potatis och rimmad skinka och dricker fläderbärssaft till det
    Oh det lät gott. Jag åt stekt haloumi med kokt broccoli, fräst rödlök, squash och paprika, och körsbärstomater. Helt ok....
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-12-06 12:56:58 följande:
    det later oksa jätte gott
    Jadå, det gick allt ner Älskar haloumi!
    Den sköna fm har gjort mig helt förslappad, jag borde tvätta och ta tag i grejer, men är slöööö, haha! Jag kanske njuter av det ett tag och bara gosar mig, skall gå om en dryg timme och hämta E, ändå, så....
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-12-06 13:04:29 följande:
    slöa det är nyttigt.
    Ja, jag känner nog det. Vill ju gärna promenera, men det är så mkt snö, så man kommer knappt fram, med vagnen. Det är trist som fan..... Men går en liten extravända när jag hämtar, sen.....
  • Jazza
    Zchimla skrev 2010-12-06 17:21:17 följande:
    Jag ska få mens av tomten om det nu blir nån mens denna månaden *i hope nott*
    *håller tummarna*
  • Jazza
    Naoko skrev 2010-12-07 19:24:49 följande:
    Hej hej, sitter och bläddrar i "Scott Pilgrim" men funderar på att ta ett bad!
    Fantastisk film!
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-12-07 21:48:05 följande:
    och vem har läst korektur at mig va va va?
    Alla vet att du bara fejkar din "dysläxxi" för att kunna starta idiottrådar utan att de skall gå att härleda till dig. Evil plans, du kommer en dag att ta över världen och jag kommer backa dig!
Svar på tråden The return of the Lolilla