Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Naoko skrev 2010-12-08 19:23:49 följande:
    Jag tror att alla förutsätter att du inte alls citerar någon när det är alla de där snuskiga grejjorna
    Det är det värsta...
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Naoko skrev 2010-12-08 19:41:50 följande:
    Jag vill gömma mig någonstans där jag inte behöver ta beslut som ska påverka livet!
    Nu är du så jävla tråkig, va! Shit, vilken möjlighet du har, nu!
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-12-08 19:58:13 följande:
    När börjar du jobba?
    10/1 Jag längtar!
  • Jazza

Morrn! Jag letar lite justea recept på julgotta, skall baka med E på lördag har jag tänkt Vi har bil idag, så skall dra in och handla allt inför helgen och sen kommer en kompis med sina tjejer på fika, sen är det träning. Harl ite funderingar på att endast sitta med på träningen idag och spara knän och fot till på söndag..... Får suga på det, fram på dagen.

• Jazza
    2timearound skrev 2010-12-09 09:06:50 följande:
    Låter som en bra dag, kompis

Själv ska jag slöa och inreda lite till i gäststugan. Knåpa lite mer på cv:t. Men jag börjar bli rätt intreserad av att se om de kommer med ett seriöst erbjudande, kedjan som tar över vår butik. *hummar* 
    Ja, jag tycker att det låter som om det skulle passa dig svinbra....
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-09 09:55:02 följande:
    Jag kommer att slå ihjäl kattjäveln vilken dag som helst. allvarligt alltså. 
    Pendlar en del?
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-09 10:02:54 följande:
    Det är inte MIN katt. Vi tar ansvar för våra djur. De får inte springa runt och terrorisera andra som valt att inte ha djur
    Jaha, men döda den då!
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-09 10:06:31 följande:
    Neej då blir den ju ledsen!! Men vad gör man? Ska man ringa polisen? Åka in med den till veterinären och se om den är chippad så att man kan kontakta ägarna och upplysa dem om problemet? Och kan man då kräva att de betalar veterinärräkningen? Jag är verkligen helt hjälplöst trött på detta. 
    Det var många frågor nu och jag har liksom redan kommit med det bästa försaget jag kunde.... Jag är inget kattfan, om jag säger så

Nu: Maxi!
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-12-09 16:07:19 följande:
    Supercalifragilisticexpialidocious
Svar på tråden The return of the Lolilla