Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, fan, vad ball!!

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza

Aaah, vi har ätit en jättegod pastarätt, jag har duschat och fått på mig en klänning, nu hånglar jag ihjäl mitt smågodis. En bra kväll. Har även vin.

Fitta heter fitta, såklart! Mina tuttar heter dock Hubba och Bubba Men bara när de omnämns i tredje person....

• Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-13 15:11:09 följande:
    har tråden dött??
    Nejdå, det är väl bara att jag har haft annat för mig, i helgen? *ödmjuk*
  • Jazza

Gud, jag somnade just, framför datorn..... Helt galet sov lite dåligt inatt, vaknade i snorottan och har haft fullt upp, hela dagen.... Skall lägga mig ner, nu, iaf.
    Imorgon skall jag och S på besök på den avdelning hon skall börja på, efter vi lämnat E Blir spännande att se hur hon reagerar.

Hoppas alla mår bra, jag återkommer snart, med full kraft!

• Jazza
    2timearound skrev 2010-12-14 13:36:06 följande:
    Om någon undrar varför jag inte svarar på sms så är det för att jag inte kan min nya telefon än. *bimbo*
    och inte ens svara när man ringer? Shit, vad blåst du är....
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-14 13:44:34 följande:
    Vill ni höra om min spa-helg? 
    Jag vill jättegärna höra om den och hur det gick att lämna V. Jag måste sticka till träningen nu, strax, men jag läser ikapp, sen, ok?
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-14 17:42:45 följande:
    Vad mysigt JAg ska vara här och hänga hela kvällen så vi kan väl lolilla varandra senare? *uppfinner nytt muppigt uttryck*
    Jag skall Lolilla upp dig i brygga, darling!
    (Har fram till typ 22 på mig, då börjar en ny serie jag vill se )
  • Jazza

Nu är jag här en liten stund! Vad gör ni, och hur mår ni? Jag har haft en skitbra träning

• Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-14 21:47:43 följande:
    Jag blir så irriterad när du skriver så. Jag vill också träna men vet fan inte när någon annan träning än "barnvagnspromenad" skulle kunna få plats!!  
    Du är lat, helt enkelt *konstaterar*
    Fan vad gött att det gick bra i helgen (iggar skitsnacket och fokuserar på att du lämnade barnet) kommer du att göra om det någon gång, innan han är 15?

Dicken: Du är bajsfixerad, känner jag, det är inte alls bra. Fråga Knisse vad man gör åt att man fastnat i den anala fasen.... Men gött att se dig, trots att 99% av allt du häver ur dig är tjurbajs....

Det är INTE en tonårsserie, utan en som börjar på trean, The Deep eller ngt... Med han som var med i Kalla Fötter.
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-12-14 21:51:35 följande:
    du är en äckta kaka vet du det om du var här skulle jag ge dig allt du vill jag är nu som lera i dina händer (bara mindra kladig)
    Du är så jävla lätt, så det är nästan pinsamt...
Svar på tråden The return of the Lolilla