Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Naoko skrev 2011-01-03 20:31:31 följande:
    Nä, varken mister eller robbinsson! 
    Bara bister!
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza

Nu skall jag äta frukt och se en film! Adjö!

• Jazza
    Mariohn skrev 2011-01-04 11:30:58 följande:
    Jag vet inte. Han har Sveriges längsta tunga. 3 mm kortare än världsrekordet. Han kallas för "tungan" och alla tjejer klänger på honom för att han är rik som fan och snygg. Det är tillräckligt med information för mig. Ibland vill jag spy. 
    OMFG!
  • Jazza
    Mariohn skrev 2011-01-04 11:45:11 följande:
    Jag tycker inte att det är trevligt alls. Jag hatar det. Men jag hatar att vara fet också. Jag hatar det mer! 
    Jazza skrev 2011-01-04 11:42:34 följande:
    OMFG!
    Tjusigt va?  

Tjusigt och lite, lite äckligt

Jag gillar inte heller att springa, iaf inte nu när det är is och snö, överallt. Man riskerar att slå halvt ihjäl sig och måste fokusera på det, mer än att njuta av blodsmaken i munnen, liksom...
  • Jazza
    lokisse skrev 2011-01-04 11:47:58 följande:
    du far ga över till längdskidor
    Har inga pjäxor och orkar inte köpa, men ja, det är ett bra alternativ, jag måste ju dra igång den träningen inför nästa år.... *bääävar*
  • Jazza
    Mariohn skrev 2011-01-04 11:49:52 följande:
    Jag köpte ett motordrivet band. Det är JÄVLIGT tråkigt men faktiskt effektivt. Jag känner inte att det gör någon nytta att springa ute nu för det går inte att ta i och bli trött. Känns mer som jag stannar överallt för att gå försiktigt över en ispöl eller en snöhög. Helt lönlöst. Jag bor ju dessutom i skogen så det är knappast så att det skottas här :-/ 
    Du får springa i knähöga snödrivor a la Balboa

Nä, nu skall jag strax klä på mig och åka till Systemet Skall fira svärmors 60årsdag här, imorgon, eftersom hon rymde när hon fyllde....
  • Jazza
    Mariohn skrev 2011-01-04 16:35:22 följande:
    Ahaaa du har små fjäderlätta fötter. Det är därför du orkar springa så mycket
    Det måste vara det... eller mina små, fjäderlätta tuttar, som inte kvalar in till operation
    De var för små.... jag misstänkte det, då jag gått ner på tuttarna, så äntligen händer det iaf ngt även där....
  • Jazza
    Mariohn skrev 2011-01-04 16:38:43 följande:
    Haha men på allvar...har du varit och blivit nekad en operation på riktigt? Och avgör de verkligen beslutet på enbart storlek? Det känns ju helt sick om man inte tar i beaktande vilka besvär de orsakar för personen som bär runt på dem? 
    De är jäkligt hårda inom landstinget, en tutte skall vara på minst 800 ml för att man skall göra det.
  • Jazza
    Mariohn skrev 2011-01-04 16:49:49 följande:
    Idiotiskt. En tutte på 600 ml kan ju orsaka större problem på någon som är 150 cm lång och normalviktig än vad den gör på någon som är 190 cm lång och överviktig. 
    Ja, precis. Men, nu spelar det eg ingen roll, eftersom de minskar av sig själva. Problemet var ju att jag gick ner massa i vikt, men inget hände på titsen, nu händer det och jag är ju skitglad att slippa en operation, såklart.
Svar på tråden The return of the Lolilla