Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Naoko skrev 2011-01-04 17:41:55 följande:
    Om 37 är bigfoot, vad är jag? 
    Megafoot?
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Mariohn skrev 2011-01-04 18:00:45 följande:
    Godzilla?
    Gårilla?
  • Jazza
    Mariohn skrev 2011-01-04 18:03:49 följande:
    Ser du mina ben nu? 
    Nej, jag sitter upp
  • Jazza
    Mariohn skrev 2011-01-04 18:08:51 följande:
    Är inte du en smurf? 
    Inte av den rangen Men, jo, jag är liten.
  • Jazza
    Mariohn skrev 2011-01-04 18:10:48 följande:
    Hur liten? lika liten som jag fast smalare? 
    1,60 och vet inte om jag är smalare.
  • Jazza
    Mariohn skrev 2011-01-04 18:13:05 följande:
    Då är jag kortare. Och jag har sett dig. Du är smal och fin och gifter dig! 
    Haha, på bröllopskorten? Jag är nog smalare, nu.... väger inte mindre, men är bra mkt tajtare.
    Mössklärr är grejen, vettö! Men som jag sa igår, så kör vi igång Biggest Loser tävling, inför Marocko.... Damn, jag skall jobba hårt som fan.
  • Jazza

Exakt, va...

• Jazza
    Mariohn skrev 2011-01-04 18:20:32 följande:
    Fan vad duktig du är! Jag har också kört igång på allvar nu. Jag har liksom inte tränat sedan jag blev gravid av godtagbara skäl. Men nu har jag ingen ursäkt för övervikten längre så nu får det bli skärpning

Så var det för mig, med. Jag väntade aslänge efter E, och gjorde noll ansträngningar, eftersom jag visste att vi skulle försöka få ett barn till inom en hyfsat snar framtid. Nu, däremot, är jag så jävla sugen på att få min kropp tillbaka Jag har legat under inskrivningsvikten ett bra tag, men man hamnar ju alltid på platåer, då det inte går snabbt neråt, numer är jag ok med det och stressar inget, utan jag tränar på och tänker på maten osv, men har slarvat som faaan i jul, men så är det, ju, känns inte som ngt större problem

Vad tränar du?

• Jazza
    Mariohn skrev 2011-01-04 18:27:23 följande:
    Äh, att slarva lite ibland är sällan ett problem om man är medveten och hälsosam i det stora hela Jag har börjat jogga och promenera och lagt om kosten rejält. Köpte ett Attract promenadband förra veckan så att det nu är stenförbjudet att sitta framför tv:n på kvällarna eller skylla på dålig väderlek Jag är ganska nöjd faktiskt. Jag har sprungit 2 mil om dagen och promenerat lite slött utöver det varje dag sedan i torsdags. (Även på nyår och dagen efter ) och droppat 5 kg så nu är det bara de där jobbiga sista kvar och de sitter som berget  Ska köpa ett gymkort på måndag och köra lite styrka också.  Vad tränar du?
    Wow, skitduktigt! Gå inte ut för hårt, bara, då kommer du antingen skada dig eller tröttna....
    Jag kör capoeira 3ggr/v á 1,5timme. Jag styrketränar en gg/v och springer 1, men det skall bli fler ggr nu när jag börjar jobba och snöskiten försvinner (vilket jag hoppas blir snart)
  • Jazza
    Blygdläppen skrev 2011-01-04 19:00:04 följande:
    Är det någon här som testat att använda en näshårstrimmer för att raka balla mönster i könshåret, typ en stjärna eller en låga?
    Jag har rakat mönster, men inte med näshårstrimmer och inte på jävligt många år--
Svar på tråden The return of the Lolilla