Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2011-02-02 15:07:21 följande:
    Ja, jag har nästan förtsått det.. :)
    är det illa eller bra?
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2011-02-02 15:29:02 följande:
    Varför skulle det vara illa?
    JAg tycker det är bra att du har förutsättningarna att vara en perfekt fru. :)
    nja det var mest en fraga om vad du tycker. för att ta reda pa saker om dig
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2011-02-02 15:34:32 följande:
    VAd jag tycker om att du är en perfekt hemmafru? Upplägget i sig har jag inga problem med så länge det sker på bådas villkor. Personligen är jag tveksam om det skulle funka med min fru eftersom hon antagligen skulle känna sig alldeles för sysslolös och jag skulle därför i min tur bli stressad av det.
    men du skulle gilla det i teorin
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2011-02-02 15:44:44 följande:
    Absolut. Men det skulle förutsätta att ganska många parametrar stämmer först tror jag. Jag är väldigt mån om att min fru alltid känner sig nöjd och glad med det liv hon lever ihop med mig. Så jag skulle nog behöva övertygas några gånger om att hon verkligen skulle trivas med att vara hemmafru.
    nu later du som min man...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2011-02-02 15:49:42 följande:
    Jamen jag har lite tyskt i mig. Jag gillar mycket av det som Tysklad står för :)
    som tex... ordning och reda bad varje fredag lördag
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2011-02-02 15:53:38 följande:
    Jag har cyklat 2 mil. Jag svettas i hårfästet. Håret är orangebrunt. Jag färgade det igår. Det blev inte den färgen det skulle bli men det är snyggt ändå. Jag svettas lite i knävecken också. Kram. 
    hallo vi vill ha det i historia form.
    ni anar inte vad som hände jag skulle ga en snabbis till ica när jag fick se en grabb som stod och onanerade mot en cykelsadel. självklart sag jag mig tvungen att göra nagot at detta betehende sa jag rusade skrikande mot mannen och det stackars valdförda trampfordonet. mannen slängde sig upp pa en medhavd cykel (förmodligen hans fru) och cyklade för livet. jag bad den stackars cykeln om ursäkt för vad jag tänkte göra och slängde mig upp pa den samma och tog upp förföljningen.
    vilt skrikande var jag glad över att jag färgat haret dagen innan i en trevlig signalorange sa att jag syntes bra i trafiken bilar och bussar vejade hej vilt om mig och jag fick fatt i den slutschasade mannen precis innan han ville försvinna ner i en tunelbaneupgang.
    därför är jag lite svettig i knävecken men mannen har fatt sitt rätmässiga straff och cykeln har fatt sin ära tillbaka
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2011-02-02 16:02:33 följande:
    På vilket sätt är du en perfekt hemmafru enligt dig själv?
    jag försöker halla mig informerad om mer än bara blöjor.
    jag är trevlig och rolig
    jag kan fixa mat av en ärta och tva ägg
    jag kan upföra mig
    jag är inte för bra utsende (om man tar med mig pa en middag med andra finns det ingen anledning att bli sotis men jag ser till att det inte upstar nagon pinsam tystnad)
    jag haller markservisen hemma
    jag är inteligent
    jag har ett bra självförtroende
    jag kan lite av varje
    jag har mängder av ider
    jag lysnar och intreserar mig för min mans jobb och ser saker fran en annan sida än han gör

bland annat.
    sen tycker jag att det är kul.
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2011-02-02 16:04:17 följande:
    Jag har storlek 35 i skor. Nu ska jag cykla igen. Hejdå. 
    vad heter din cykel?
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2011-02-02 16:11:27 följande:
    Jösses vad bra du säljer in dig! Du skulle ju kunna "få jobb" varsomhelst. :)
    det är ju bara för att du inte har fragat vad jag är dalig pa...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2011-02-02 16:17:37 följande:
    Ok, vad är du mindre bra på då?
    jag fasnar lätt i saker.
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla