Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Hi ligger innre med Lill mops nan Slags astma ta hand om er

• lokisse

Morron taxoron! Dom slapper Kanske ut Oss i morgon

• lokisse

hi ormbärare och taxöron.
    nu är vi hemma fran sjukan igen. är lite trött och trasig men lilla snoffelmops har fria lungor igen.
    det finns definitift roligare sätt att förbringa en lang helg pa även om vi hade mat och logi.

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2011-02-06 20:18:51 följande:
    skönt att lillfisen mår bättre!
    ja!
    man är inte sa kaxig när dom mar pyton
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2011-02-06 20:33:19 följande:
    Förstår det. Känner sig nog ganska maktlös. Vad var det för fel på lillmopsen?
    mopsi var igentligen bara förkyld men fick nagon sorts astma och hennes bronker drog ihop sig sa hon inte fick särskilt mycke luft. men nu har hon hostat i gang igen
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2011-02-06 20:47:33 följande:
    Tja! Vad gör ni? Jag är bajnödig, men försöker skjuta upp det till i morgon.
    jag har skitigt som en flodhäst! jag har ju halligt mig i typ tre dagar vi hade inget eget rum pa sjukhuset utan fick dela med en annan mamma med en liten pa 8 manader som aksa hade astma. det var sa fullt pa sjukan att det sov barnn i koridorerna. lite jobbigt
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2011-02-06 20:49:26 följande:
    Förkylning är crap
    jupp dubbell crap!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2011-02-06 20:54:31 följande:
    Gör inget. Åt glass & har nu ont i magen, vilket jag fått varje gång jag ätit de senaste dagarna. Funderar på att ta en dusch.
    varför far du det?
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2011-02-06 20:58:54 följande:
    Skönt att bajsa som en flodhäst. Jag kanske ska gå ändå? Var är nicket när man behöver hennes speciella expertis liksom?
    flodhästar vet hur man njuter av livet! badar hela dagen och skiter när dom känner för det i mängder
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla