Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-03-16 14:14:37 följande:
    Nej, idag händer det grejjer förstår du. Jag ska lämna berget och åka till doktorn med nr1.Måste lägga upp en attackplan, behöver man finkläder på vc? Ska man stödbajsa innan? Läppstift? Kaffe i termos och en tjock bok kanske?Herregud, det är den första utflykten på dagar!(Vi misstänker att han har salmonella, man måste ha docs order för att få lämna bajsprov)
    man behöver bara vara hel och ren och bajsa gjör man innan för att slippa senare!
    ta med nagot att äta pa men skit i boken (äckligt) den kommer du inte ha tid att läsa i i alla fall efter som dumaste rusa efter in i lekhörnan och leka fredsmäklare när lilla pelle-stina med mistanke pa bihaleinflamation försöker själa lurvaen ditt barns aldra heligaste gosedjur...
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-16 14:23:42 följande:
    Hehe, du har varit ute förut ser jag.Hel och ren, då behöver jag alltså inte trosor och BH?
    min mormor säger altid att man alltid ska ha rena underkläder pa man vet aldrig vad som händer. (hon menar tyvär inte alls det som det later som utan att man kan ramla och bryta foten och maste till läkare som tydligen skrattar ut en om man inte har sina bästa underkläder pa)
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-16 14:30:31 följande:
    Hej alla söta!! Jazzas mens har nu dragit in tunga moln över Gbg så solen lyser med sin frånvaro.
    oh!
    ja da far man väll vara glad att man inte bor där. här är det en stralande (men fruktat trakig) vardag med sol och 15 grader varmt
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-16 14:34:24 följande:
    Hahha, så säger min morsa med.Betyder det att jag måste byta trosorna som har ett hål i sig? Jobbigt. BH då, är det optional? Viktigare: måste jag tvätta mig? *snuffar* Jag luktar bara lite snusk.
    deo eller en vatservet brukar räcka om det inte handlar om dagars gammalt ingrot salmnela bajs i armhalorna..
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-16 14:42:16 följande:
    Jag fattar inte heller, varför är det konstigt, det där med att donera ägg till brorsans tjej?
    nja... det beror nog pa hur man ser saken men om broren ska bli pappa till sin systers barn kan det bli lite jobbigt med etiken.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-03-16 14:46:46 följande:
    Vi har visst med de tre små grisarna att göra! Kom inte hit och lukta snusk i maj bara.....det säger jag.
    för da pustar du, och frustar du, och blaser bort oss?
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-16 14:48:14 följande:
    Slänger in en trådkram till alla som behöver och vill ha!! Såg att vi är några stycken som behöver det idag.
    tar imot med öpna armar!

du är en sötkaka!!
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-16 14:49:08 följande:
    Men det behöver ju inte vara brodern som befruktar ägget liksom!
    och tjejen som skrev brevet var inte med i filmen.

klart det inte maste vara men jag gissar att det är det som var tänkt... eller otänkt!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-03-16 14:52:53 följande:
    *planterar foten i röven på MC*
    *häller pa lite vatten sa den växer som den ska (dynga borde det finnas nog av )*
  • lokisse
    AtroCious skrev 2010-03-16 17:35:14 följande:
    Jag ska förnya mig. Har bytt ut min 8 år gamla msnadress/mail, och ska hitta på ett nytt nick på de sidor jag hänger på. Inte här dock.
    spännande!
Svar på tråden The return of the Lolilla