Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

afton nu maste jag trycka i mopsen pencilin

Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-03-12 07:42:41 följande:
    Vad har Mopsen?
    det är ingen som vet... hon har feber sen 6 dagar och inga andra symptom...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-03-12 08:48:08 följande:
    kan det vara något för dig kanske? Hela grejen måste sitta jättesnyggt på alla över 19 år och 45 kg.
    den paminer mig om 90 talets strumpor med jätte mud som man liksom sköt ihop som ett dragspel...
  • lokisse

för övrigt vad har sverige drabbats av för hysteri angaende svinisen?
    man vacinerar för att det är en hemlig pakt för att ta över värden grej eller??

• lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-12 09:29:51 följande:
    Tycker inte man hört nåt om svininfluensan på några månader nu
    det är ju typ det som är problemet folk tycks tro att det som inte star i tidnigen finns inte och svinis har aldrig existerat
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-12 10:08:34 följande:
    Min åsikt om mode är att de som slaviskt förljer modet inte har någon självrespekt och självkännedom.Allt som finns i affärerna passar inte på alla.People's exibit A: low cut jeans. Har man minsta övervikt sitter de som ett korvskinn under fläsket. Har man dessutom en kort tröja till så är slutsatsen att man inte ens äger en spegel.People's exibit B: jeans som sitter åt längst ner bara och pumps. INGEN ser bra ut i det.People's exibit C: Tröjor som sitter i ett knurvel under brösten. Empireskurning och rynkor. Kan inte, får inte, ska INTE bäras av folk med minsta tendens till mage. Undantaget gravida, det FÖRSTÄRKER den vackra formen på en gravid mage. Hence: även lönnfeta magar. (Icke att förväxlas med empire och slätt under brösten - skitsnyggt på tjockisar.)
    det trakiga med empir är att dom sitter pa halva tutisarns...
  • lokisse

tycker du ska gjöra som kloka flickor gjör ta det tyskt!!

• lokisse
    Jazza skrev 2010-03-12 12:49:47 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-2-56/m51329113.htmlLägg till ett "LA" på slutet, bara, så är hon ju hemma, för faen!
    jag har aldrig hört det förr altsa kommer jag att döpa mina barn till det vare sig jag tycker om det eller ej...
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-03-12 12:55:09 följande:
    och vi skall operera in blå, självlysande horn i pannan på barnet, det är väldigt viktigt att man sticker ut
    är inte det lite ordinert jag har sett tvillingar med ett balt och lila horn...
Svar på tråden The return of the Lolilla