Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-09 18:59:54 följande:
Jo rå trött som vanligt. Skulle egentligen gått på en föreläsning med Jesper juul i kväll men det blev tyvär inte av. Med frun då leker livet? Visst är du en äkta kvinna, eller? Minns inte om du är gift eller lever i synd.
Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-09 19:28:29 följande:
Stort bröllop?
poirot skrev 2011-02-09 19:22:32 följande:
Först läste jag nickets inlägg med förutsättningen att wynja är ett barn, att hon tar ut wynja på gården för att hon ska få kissa var inte duharfelpoirot-signal tillräckligt, inte förrän det sista "fan" slog det mig att jag kanske skulle läsa igenom det en gång till med förutsättningen att wynja är en hund. Nicket, du är inte alls så hemsk som tröttpoirot läste det till, jag ska nog undvika att ta några viktiga beslut innan jag har sovit!
Jag tillhör den skaran av människor som håller barn högre än djur hade jag glömt lillan ute en timma utan att märkt det så hade jag nog ringt akutpsyk för inläggning.
jag skriver minst tre skrytsamma inlägg om mit bröllop at er och ni lassas att ni lysnar och chattar med varandra pa fb över hur langtrakig jag blivigt pa sistonde
nä det blev inge av med det... för trött för sant var jag.
vi firade pa en liten vingard med stor ute terass och en stor sal trevligt folk och god mat bra musik och toppen stämning