Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

poirot skrev 2011-02-01 21:40:18 följande:
    Jag har inte vågat gå för långt från min bostad ensam, jag har en tendens att inte hitta hem  

Låter som att jag snart måste komma ner och visa dig mina favoritdelar av staden.....
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Jolly Bob skrev 2011-02-01 21:44:46 följande:
    Kommer att skita i brallan.
    Verkligen.... ha inte vita brallor är du snäll. Gå inte commando! Tack! (Om du inte lyder, så vill jag ändå gärna ha bilder på när du bajsar ner dig? Ok?)
  • Jazza
    Jolly Bob skrev 2011-02-01 21:49:56 följande:
    Mycket möjligt...men det hade ju räckt med att åka "hem" till Sthlm.

JazzaBrazz: Ska ordna bilder. Pancacan ville däremot inte ha bilder utan ville bara veta om jag sket i brallan.
    Hon tänker ju så visuellt, ändå, den lilla snärtan. Annat med mig, jag vill inte lägga energi på att tänka själv, den spar jag till annat.
  • Jazza

Ja, godnatt, för faen! Nu skall jag häva ner mig i sängen....

• Jazza

Jag hade dött på en vecka om jag skulle vara hemmafru, Jag kan förstå att det är ett optimalt upplägg om man har den möjligheten, men det är inget för mig. Men jag älskar att Kisse är det.

• Jazza
    poirot skrev 2011-02-02 19:10:14 följande:
    pizza och öl ... borde jag skämmas?  
    Du skall vara stolt, för fan!
  • Jazza

Hur är jobbet, Pårris?

• Jazza
    poirot skrev 2011-02-02 19:17:59 följande:
    Det är bra, just nu samlar jag bara intryck (=ammunition för framtiden) och försöker lära mig hur SAP fungerar här. 
    Sweet. Glöm inte äta på KFC varje dag!
  • Jazza
    poirot skrev 2011-02-02 19:22:10 följande:
    Urk! Skrikandes

Jag nöjer mig med öl och pizza!
    Jag tror att jag har ätit mer mackor på tre dagar än jag gör på en månad i vanliga fall ... Det är deras lunch. 
    I know... jag bodde nära ett litet smörrebrödscafé, där en tant matade mig med mackor, jämt... Öl och smörrebröd varje dag. Hon kom alltid upp och ringde på mig, på kvällarna, när hon fick mackor över, som hon gav mig. Ah, härligt liv.
Svar på tråden The return of the Lolilla