Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Sluta prata snusk när jag är megasjuk

Pannaka: Kan jag hjälpa`?

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2011-02-14 23:20:28 följande:
    Jazza
    Ja?

(känner att pannkakan inte rullar appen, riktigt, men spelar med)
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2011-02-14 23:24:54 följande:
    Loggar in på datorn istället.
    Good thinking, girlfriend
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2011-02-14 23:33:25 följande:
    Det jag skulle säga är att jag vet inte hur någon ska kunna hjälpa mig, behöver nog hjälpa mig själv. Kanske får ni stå ut med mig under perioden jag har framför mig...sorry....
    Jag står gärna ut. och kommer du på ngt, så hjälper jag gärna till. Örat finns här, alltid, också!
  • Jazza

Jag är så jävla sjuk. Trodde inte det skulle bli sämre, men det är det, nu Ont i halsen, som faaan, fick jag ikväll.... Dessutom ringde de mig fr fsk, fick hämta S, som hade feber, lilla stackars... Så jag har varit hemma sjuk, med sjuk unge. Ingen hit. Farmor kom och hjälpte mig, hon kommer imorgon och tar E till fsk och om jag är askass och S är lite piggare, så tar hon med sig henne.... FAN att Mfern är i Kiruna just NU
    *gnällgnällgnäll* Förlåt....

• Jazza
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-15 20:21:13 följande:
    Tänk på barnen i Afrika! Dom får blåsa kofitta och dusha i kiss vad är väl en liten förskylning?!!

Närå du har min uppriktiga medömkan vet hur jobbigt adet är att vara sjuk och vara ensam med sjuka barn, eller ännu värre friska.  *styrkekram*
  • Jazza
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-15 20:28:24 följande:
    Sonen har snorat nu i några evigheter och är jävligt röd under näsan. Vad kan jag smörja med? finns risk att lite hamnar i munnen.
    Ammar du? Isf bröstmjölk.
  • Jazza
    lokisse skrev 2011-02-15 20:26:11 följande:
    stackars jazz da blir det inge kofittsblasande nu da och inge urin duch.
    styrke kramar
    :-P
  • Jazza
    lokisse skrev 2011-02-15 20:33:46 följande:
    ja du har ju glatt dig sa...
    Suga på en gammal kofitta ter sig som himmelriket i jämförelse med vad jag går igenom, just nu. Googla ebola, så får du se!
  • Jazza
    Midka skrev 2011-02-16 22:15:59 följande:
    Har läst följande i tidningen M. En intervjuv med Jonas Wahlström där han beräättar en anekdot från Skansen:

"Fröken Larsson, den enda prerson som honom veterligen någonsin har blivit portförbjuden på Skansen: Fröken Larsson älskade elefanterna och elefanterna älskade henne. När hon uppenbarade sig rusade den äldsta, som heter Bambina, fram mot den låga muren och sträckte sin trevande snabel in under hennes kjol. -Det visade sig att hon hade trosorna fulla av sockerbitar, säger Jonas. Längst ut på snabeln har elefanterna som ett grovt vinger. Oj, vad tanten mådde bra."

Jag skrattade så jag nästan pinka på mig när jag läste detta...  
    Hahahaha, kommer det inte bli pinsamt när någon frågar om ni skall gå på skansen, Midka?
Svar på tråden The return of the Lolilla