Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Jag har skrivit tenta. Har jag inte klarat mig så ska hela klassen i princip ha underkänt!! Jävla gnällpottor! {#lang_emotions_yell}

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-04-09 19:43:43 följande:
    Jag tror att jag ska flytta till gbg.
    Välkommen!! {#lang_emotions_cheers}
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-09 20:01:37 följande:
    Inte i den jävla byhålan
    Du är inte välkommen om du ska vara otrevlig! Då kan du krypa tillbaka under den sten du kom ifrån!! {#lang_emotions_yell}
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-04-09 20:20:25 följande:
    Ordblindis, var är bra att bo? Jag kan inte stan något vidare.
    Sitter väldigt dumt så jag orkar inte skriva ett längre svar men fråga gärna igen. Hjälper gärna till om jag kan! Bra områden är Bö, Olskroken, Lunden, Kålltorp, Olivedal, Haga, Landala, Vasastan, t.ex. Dåliga är Angered, Bergsjön, Hammarkullen, Kortedala, i princip hela Hisningen, Gamlestan.
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-09 20:45:17 följande:
    I Angered bor bara alkoholiserade finnar och turkar
    Du har ingen koll, det märks! (.ans spårvagn kallas vitlöksexpressen och jag tror att det bor ca 50 olika nationaliteter där....
  • Ord blind
    Ord blind skrev 2010-04-09 20:57:24 följande:
    Du har ingen koll, det märks! (.ans spårvagn kallas vitlöksexpressen och jag tror att det bor ca 50 olika nationaliteter där....
    (=8
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-09 20:59:39 följande:
    Du jag har faktiskt varit i göteborg TVÅ gånger!!
    Jaha?
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-09 21:03:57 följande:
    Ja, så då vet jag nog hur det funkar
    Jag har varit i Angered ca 2 gånger  (liten underdrift men fan inte mycket) och det räcker....
  • Ord blind

Läggdags. Vi ses!

• Ord blind

Här skiner solen!! {#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden The return of the Lolilla