Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-04-11 20:05:56 följande:
    jag har aldrig fattat vad det är dom tror att den andra kvinnan gjör likssom. förtrollar grabben sa att han blir en viljelös zombi som inte kan ta nagra egan val.jag menar. det är enbart den som är otrogen som gjör fel den andra kvinnan är knappast ansvarig för hans handlande.
    Nej, det har jag aldrig fattat heller. De karlarna som jag har knullat som varit otrogna (två stycken vad jag vet) har tagit ett mycket medvetet val och vetat vad dom håller på med och vilka konsekvensersom kan följa. Jag kan inte ta ansvar för vad en myndig person gör för val. Däremot hade jag gärna talat om det för deras respektive, för det rä något jag hade velat veta om någon knullat på min man.....
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

Här var det dött....

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-12 09:13:30 följande:
    De har varit JÄTTEtråkiga. *läst ikapp* Så hoppa över det du.
    kunde du inte skrivit det på sidan 1457 också så hade jag sluppit jag med...
  • Ord blind

174, vet ej. Vägrar väga mig även på MVC.....

• Ord blind

Det viktiga med vikt är att man trivs med den. Just nu misstrivs jag något grymt. Inte nog med attt man är stor om magen, jag är stor över allt och jag har alltid varit smal. Jag vet att jag kommer gå ner efter graviditeten men just nu mår jag blä över min vikt faktiskt.

• Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-12 12:50:14 följande:
    finns väl inget fånigare än haka upp sig på sina vänners utseende.
    Nej, det är faktiskt riktigt fånigt!

Hur är det med fogarna idag?
  • Ord blind

Nicket: Ja, och så vet man att ju mer man väger desto större belastning för bäckenet, som om det inte var tillräckligt jobbigt ändå.... Kissen: Jo, det är bara för en stund, men just nu hjälper inte det...

• Ord blind

Nej, nu ska jag inte vara negativ och energitjuv. Ska gå och äta lunch och sedan har jag studier hela eftermiddagen i solen! Ha det så bra så länge!! {#lang_emotions_sunny}

• Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-12 13:02:18 följande:
    Precis så är det och det blir som en ond cirkel. Jag rör mig så lite nu pga alla krämpr blir tjockare därför och får mera ont pga ökad tyngd.
    Ja, det är ett meck! Blä! Men man får trösta sig med glass!! Som kissen säger, snart är det över! "Bara" 3 månader kvar.
  • Ord blind

*följer trenden* Hej bråkstakar och hej din slangpissare.

Svar på tråden The return of the Lolilla