Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Bam skrev 2010-03-09 22:36:29 följande:
    Betyder det att du vill supa mig under bordet?
    Först ville jag säga det, men jag ändrade mig lite. Kändes opassande. Men det kanske det inte är?
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-03-09 22:37:58 följande:
    Nu blir det nog natten för mig. Kram mina älskade vänner
    Natti natti!
  • 2timearound

Ok. Nu dödade jag tråden. *drar täcket över mig* Godnatt.

• 2timearound

Morning sunshines!

• 2timearound
    M C skrev 2010-03-10 08:39:23 följande:
    Modellen är idiotsäker - som i att det bara är idioter som följer med.
    *fnissar* Vilket jävla rövhål. Undrar hur gammal han är?
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-10 08:01:42 följande:
    Godmorgon! Jag vill också ha en bebis (eller helst en pott-tränad treåring som kan prata) men jag vill inte gå igenom vare sig en graviditet med allt vad det innebär, eller en förlossning. Det verkar som en enda jävla lång plåga som skulle ta kål på mig både fysiskt och psykiskt.
    Baby, min första graviditet tränade jag sista gången 3 dgr innan Alice kom. Jag gick upp 8 kg (till 68) och mådde som en prinsessa. Jag var på fest sista helgen innan ankomst och var en av de sista att gå därifrån. Den måste inte bli knas.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-03-10 09:51:51 följande:
    Stackare Med mig är det helt ok, blev 30 i måndags
    Stort grattis gumman! Hur gick det? Har ångesten passerat? {#lang_emotions_flower}
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-03-10 10:09:01 följande:
    Tack! Nope....då jag har haft värsta ångesten så ville jag inte bli firad alls. Nej, det känns faktiskt helt ok. Tack! Lör - sön var oerhört jobbiga. I lördags fick jag panikångest & hyperventilerade samtidigt som jag grät. Det bara flög på mig & jag hann inte parera det. I söndags grät jag igen då ångesten kröp i hela kroppen. Sen i måndags så var det konstigt nog ganska lugnt. Kollergorna hade fyllt kontoret med ballonger & girlanger samt satt upp stora bilder på mina favvoskådisar . Sen fick jag presenter av 3 av mina helt underbara kollegor...en av dem hade gjort en egen tavla till mig. På em bjöd jag på fika & då blev jag grattad av kollegor samt arb.giv gemensamt. Fick ett tokfint halsband, en blomma & ett presentkort på en hudvårdssalong. Det var en mycket trevlig, varm & rolig dag.
    Låter ju kanon! Då kanske dina irl-are får fira dig till helgen?
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-03-10 10:15:10 följande:
    Usch...jag har ett litet dilemma...nja, snarare en fundering som jag inte vet hur jag ska agera gällande. Har ägnat de sista dagarna åt att vända på alla pusselbitar men jag vet varken ut eller in. Tycker inte om när jag behöver rannsaka känslor...det är crapFår se, kanske skriver jag till er ikväll på FB. Behöver möjligen lite input i mina tankar.
    *nyfiken*
    SimplyTheBest skrev 2010-03-10 10:12:03 följande:
    Sen fick jag även paket på posten av kära Eras. Himla rart gjort av honomSms, samtal & grattishälsningar från er i tråden värmde i hjärtat
    Men gud, det var ju hur gulligt som helst! Vilken kille!
Svar på tråden The return of the Lolilla