Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-03-10 10:25:52 följande:
    jag behöver en analog klocka!blir galen när jag inte kan se hur lang tid jag har kvar. kan inte tänka i tal als utan maste se tartbitarna för att kunna säga hur mycke tid jag har pa mig tills det är dax att gjöra sig klar...
    *kan hjälpa*
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-03-10 10:37:48 följande:
    Mhm...tror jag måste ventilera med er. Behöver höra andras funderingar kring mina tankar. Analysen i skallen är nog egentligen någorlunda klar men jag behöver helt enkelt "skriva" av mig. Som svar på den andra delen som inte följde med i citatet: ja, Eras är faktiskt väldigt gullig av sig. Han är en vän som jag värderar oerhört högt & hör och häpna mina kära vänner....känner stor tillit till. Det är stort för att komma från mig!
    Men nu får du gå hem tidigt idag så vi får veta.

Tomme och jag firar 11 år tillsammans idag. Det är en låååång tid!
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-03-10 11:16:47 följande:
    Urk...mår lite illa
    Vaddårå?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-03-10 11:21:33 följande:
    Hej vänner!Hur har ni det?Pixlan: Vad kul att se dig!Pårrarå: Inget är viktigare än din hälsa... seså, hemmäräTotajmer: Grattis! det är ju synd om din man, som är döv, men i detta sammanhanget har det ju visat sig gynnsamt Jag eftersvettas, skitäckligt
    Jag svettas aldrig. *snygg* Det är ett fenomen faktiskt. *aldrig äcklig med lp-skivor*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-03-10 11:29:24 följande:
    Du vet vad det beror på, antar jag?
    Nej, do tell. Men jag tränar hårt och dricker mycket vatten om det var nåt sånt som avsågs.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-03-10 11:29:47 följande:
    Ta något att äta, som är snällt för magen
    Vissa får visst "specialbehandling" idag. Men mig biter du direkt.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-03-10 11:31:09 följande:
    Dricker Proviva just nu. Börjar bli dax för lunch här.
    Åhhhh. Lunch! Mums...........{#lang_emotions_dreamer}....nu blev jag hönrig. *härmar Nicket*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-03-10 11:33:59 följande:
    Tränar hårt? Jag tror dig inte.....Nej, saken är att jag svettas extremt lite, själv... så bara för att jag är lite varm, efter min halvmilspromenad i motvind plus hetsmata vrålhungrig bebis, plus varm dusch, så tycker jag att jag svettas-- vilket Mfern brukar reta mig för.. Men, jag har iaf alltid fått höra att jag svettas så lite pga att jag har dålig kondis. Dvs ju bättre kondis, desto bättre transporterar kroppen ut, liksom... Men vi tror dem inte!
    Nej, det gör vi verkligen inte! Vilka mongon som kallar oss lata grisar. I got your back sistah!

Jag har en rolig länk till er sen. Sparar den till kvällen, tror jag.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-03-10 11:37:39 följande:
    Ja, fiffan!Åh, vadå för länk? Har du dansat nu igen? Apropå det, ikväll är det True Blood igen
    Men det är så ooold att kolla på svt. Jag har ju sett de där programmen redan. På canla plus. Har ni inte digitalteve, era neanderthalare?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-03-10 11:54:02 följande:
    Nej, vi har ett sexliv istället, tack...
    Hahaha! Ja det verkar spännande. Berätta lite om det!
Svar på tråden The return of the Lolilla