• M C

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-03-24 09:00:55 följande:
    Jag vet inte, men tomt är det. Hatar detta drama..........
    Men vad nu då? Har nog missat något tror jag.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-24 09:00:51 följande:
    Gone. Pga - får se om jag minns rätt - skabbigam**er....ja...något sådant.
    Det är väl ingen av oss va? Har totalt missat detta.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Mesen, kom tillbaka!{#lang_emotions_heart}

• M C

Panci, bra jobbat! -2,3!

• M C
    Ökänd skrev 2010-03-24 09:56:50 följande:
    Jag med. Trodde hon tagit semester bara.
    Så det är vi som är på läktaren.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-24 10:01:33 följande:
    Shit, vad ni är osäkra. Det är väl klart att det INTE är någon av oss! Hon älskar oss...........så mycket som en emotionellt handikappad kan iaf.
    Man får inte förvänta sig för mycket av mesen, men jag tror att hon eg visar kärlek när hon är sådär arg.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-24 10:16:36 följande:
    Mmmmm..........det är nog så. Jag menar, vem kommer inte ihåg hur det är att vara ung och arg? Och behöva leva i celibat för att ingen vill knulla med en? Nu har vi ju en som är lagligt tvungen att knulla med oss!

Här är min man:
  • M C

Nej, nu ska jag handla.

C ya SKÄNKS!

• M C
    Jolly Bob skrev 2010-03-24 13:44:41 följande:
    Fint med medmänniskor som ställer upp.Nu ska jag ta och hämta dotran på det där kommunistkollektivet till förskola.
    När du en kommunist vid din barm?
Svar på tråden The return of the Lolilla