Familjeliivsfinastenick skrev 2011-04-07 09:08:42 följande:
Morrn morrn!
Jo tack det är nog bra bara lite nervöst.
Gahahaha känns som jag ska skita ner mig av nervositet men jag kniper ihop heroiskt!
Why
Om ni minns så har jag gnällt en del tidigare om jobbiga smärtor i buken(ej gasrelaterade). Ja ja fick en tid på vc (intewc) blev klämd och känd på och läkaren skrev en remiss till ultraljud bara för att kolla.
I väntan på kallelse så blev jag som genom ett mirakel närmast helt bra. Det långvariga helvetet försvann men så kom en kallelse. ja ja kan ju inte skada att kolla så jag var iväg för kanske 3veckor sedan och det gick så bra så läkaren tyckte det såg så fint och normalt ut så.
Han skickade bilder till min läkare på vc som skrev ett brev till mig och även han sjung mitt inre välmåendes lov.
Där borde ju historien vara historia men vad händer. Jo jag fick förra veckan en kallese till en ny undersöknig eftersom en annan läkare dubbelkollat mina bilder och pga ofullständigt bildmaterial vill ha mig på en kompletterande undersökning.
Adiministrativt trams blev min och karln bedömning av läget och jag var bara dyngnervös i en dag. Nu ringde jag röntken för att avsäga mig tiden och vad händer. Hon jag pratar med tycker inte att jag ska göra det avråder mig starkt från att inte komma och förklarar att dom inte tar in folk igen utan anledning om inget har upptäckts. :-/
wtf?
gahhh!
men snof.
det är bättre att dom kollar en gang för mycke. det är ingen fara ska du se!
läkaren vill bara visa sig pa styva linan och har en cruch pa rönkensjöterskan