Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2011-04-11 17:04:21 följande:
    Vad var det som var så hysteriskt roligt? 
    själva dikten i sig. jag vet inte varför den är sa skoj. jag tror att det handlar om rimmande som trist och mist...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2011-04-11 17:09:59 följande:
    Fattar fortfarande inte det roliga, men skitsamma i det. 
    det är för att du är en bättre mäniska än jag är
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2011-04-11 17:34:14 följande:
    Alltså, lite handlar det kanske om att vissa männsikor inte tycker att det är ok att sörja ett foster i 7 veckan som man sörjer ett barn. Jag säger inte att Lokissen tycker så eller att jag tycker så, bara att vissa gör skillnad på sorg och sorg. 
    vist sörjer man men jag haller med dig i stort
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2011-04-11 18:57:51 följande:
    Jag vill bara klargöra att jag inte känner så, men att jag tror att det är...inte ovanligt?
    jag tror att det är viss skilnad pa att förlora ett barn i 7 manaden och i 7 veckan. bada delar är sorgligt
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2011-04-11 19:06:13 följande:
    Jag tror att det är viktigt att göra skillnad på förlusten av ett faktiskt barn och förlusten av drömmen om ett barn. 
    självklart är det en ennu större skilnad mellan ett barn pa 7 ar än en oföd osv.
    en sorg är det oavsett men dom kan inte riktigt jämföras tycker jag.

senn är det ju sa att var tredje graviditet slutar i misfall innan v 12 (vilket självklart är tragiskt).
    därimot tror jag att när drömen om ett barn hotas genom uprepade felslag kan man nog bli väldigt förtvivlad
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    poirot skrev 2011-04-11 22:44:05 följande:
    Nä, han har redan ett hotellrum och jag tror inte att människor med dubbelnamn har någon sexdrift. 
    dubbel namn är nästan synonymt med asexuallitet
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    poirot skrev 2011-04-11 23:10:26 följande:
    det jag gillar med min teori är att ni antingen måste hålla amed mig eller berätta om er date med gert-inge!
    jag känner en som avbröt ett samlag med en lars erik och gick och kräktes gick tillbaka och slutförde.
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Blygdläppen skrev 2011-04-13 09:59:13 följande:
    Nu har jag varit vaken, påklädd, klarfrukostad och med skorna på i tre timmar, med gymkassen väntande i hallen. Men har fortfarande inte kommit iväg. Gud så det tar emot idag....
    det finns säkert en anledning.
    om du gatt iväg hade du blivigt överkjörd eller, fist pa av en främling
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Blygdläppen skrev 2011-04-13 10:06:01 följande:
    Jag älskar att fisa på främlingar.
    ja det kan jag tänka mig. men om dom fiser tillbaka är det inge roligt längre
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla