Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

Glass glass glass{#lang_emotions_cry}
    Min bästa glass har dom inte haft på ICA på säkert en månad nu. Varför tar dom inte in den?!
    Besvikelsen som slår mot den gravida kvinnan när det kommer till så känsliga saker som glass går inte att få fram med ord!!{#lang_emotions_cry}

Hercule skrev 2010-04-29 20:38:32 följande:
    Jag har löst glassproblemet med en glassmaskin
    Mm det är bara hemmagjord glass som kan tävla med denna. vi ska oxå köpa en glassmaskin hade svärisarnas förra sommaren och jävlar vad mycket god glass vi åt.

Den mesta dyngan på affären borde fan inte få kallas glass

Vik Hädan i en annan mundering. Nån som sett dokumentär med liraren?
    Vik hädan skrev 2010-04-29 20:39:54 följande:
    Fast Nicket är inte så huslig av sig. Hörde att hon brände upp familjens friggebod när hon försökte koka spagetti.
    *svettas* Vem har skvallrat????
    WTslyna skrev 2010-04-29 20:44:30 följande:
    Han är fullt återställd. Tydligen så är just den cancern en mild form som har väldigt bra prognos ur behandlingssynpunkt.Ja, jag längtar tills säsong 5.
    Skönt att höra angående cancern
    Vad tyckte du om det sista avsnittet där då?
    WTslyna skrev 2010-04-29 20:45:54 följande:
    Alla som gillar att följa bra serier borde se Oz. Den är iofs gammal, men fan vad den är bra!
    Mm jag har knappt sett något av den serien, såg ibland när den var ny och sände sena repriser på 3:an.
    Har köpt 1:a säsongen och planerar att köpa in några flera innan jag börjar kolla.
    SimplyTheBest skrev 2010-04-29 20:48:35 följande:
    har sjukt ont i huvudet
    *bjuder på Bglass*
    WTslyna skrev 2010-04-29 20:51:06 följande:
    Jag tyckte det var skitbra! Skönt att Spartacus fick döda svinet Batiatus. (fast jag är ett stort fan av John Hannah)Ur ett historiskt perspektiv så borde säsong 2 handla om Spartacus härjningar i Rom.Vem tycker vi är hetaste hunken då? Jag röstar på Crixus.
    mm synd bara att man vet hur det slutar

Hetaste hunken för min del blir Spartacus, jag tycker crixus rent fysiskt är lite för muskulös och även snaggad så är Sparre hetast

Blev lite besviken på straffet som den hästkukade råkade ut för även om han inte var såå snygg så trodde jag att han skulle få porra på lite.
    WTslyna skrev 2010-04-29 20:52:35 följande:
    Klokt tänkt. För när du börjar kolla så vill du se så många som möjligt.Jag har sett 4 säsonger på 1½ vecka. *hooked*
    Lätt hänt!
Svar på tråden The return of the Lolilla