Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-04-29 21:22:10 följande:
    14 Nu fattar jag inte.
    Hon menar att du är inne för anonym sex och gärna ställer upp i Glory hole *förklarar pannkakan*
    Vik hädan skrev 2010-04-29 21:25:07 följande:
    Hoppas du säger fel nångång!

">

first you marry then you statoil!!
    Vik hädan skrev 2010-04-29 21:29:56 följande:
    Jag tyckte inte den var kul
    Rätt åt dig!!{#lang_emotions_tomte}
    lokisse skrev 2010-04-29 21:29:49 följande:
    gjör ni?
    sitter och lider av halsbränna och funderar på att inmundiga lite bulla elllr glass för att inte lida i onödan.
    Du då surfar porr?
    Jazza skrev 2010-04-29 21:45:17 följande:
    Nicket: Vad skönt att höra om Wynja Utviket: Ja, det är ju som bekant så, att repetition är kunskapens moder. Övning ger färdighet, osv osv. Ligg med några fler, så kanske du också blir duktig på det, en vacker dag.
    Ja det gav både lättnad men även en del ångest. Dom sa att alla hennes prover var jättebra och det ahde jag aldrig trott men funkar inte kuren så återstår bara Hysterektomi.

Hade det stått som alternativ rent spekulativt så hade jag nog sagt nej då får hon somna in men nu när proverna ser så fina ut och hon inte har lidit av sin artros på så länge så kan ju detta ge några fler år.

operationen har även god prognos
    Vik hädan skrev 2010-04-29 21:46:34 följande:
    Nicket: www.manlighet.com/
    Ah så där ja spänk you!
    Jazza skrev 2010-04-29 21:55:19 följande:
    Ja, det är alltid svåra beslut. Men skönt att det inte var värre, ju. Segt med tikar, det blir ju alltid såhär... Jag vet iofs jättemånga som klarat op galant och levt flera år sedan.
    Ja tar vi en till hund då blir det hane mindre komplexa och lättare att ha å göra med på så många sätt och vis.

Hade jag haft större hund och då särskilt tikvana så skulle jag kanske tagit bort livmodern tidigare vet att vissa gör så om de ändå inte använder dom i avel.
    Jag har bara tyckt att det låtit så grymt att göra ett sådant ingrepp bara därför att men nu ser jag lite anorlunda på saken.
    lokisse skrev 2010-04-29 21:59:58 följande:
    nu ska här packas vi hörs om tva veckor!
    Mäh skärp dig inte kan du vara utan oss i 2 veckor?!  *känner mig försmådd*
    Vik hädan skrev 2010-04-29 22:03:17 följande:
    Jag kommer åka iväg för två månader. Hur ska NI klarar er?
    Vi får nog ta in en vikarie. Först starta en nomineringstråd och sen göra en omröstning för vem som bäst skulle passa som substitut för dig.
Svar på tråden The return of the Lolilla