• M C

The return of the Lolilla

Pix Ladin skrev 2010-03-24 18:56:27 följande:
    Fy fan... Jag måste dumpa MCs avatar.
    VA??? Varför det?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-24 18:59:08 följande:
    Precis... och det kräver brains inte boobs- att styra företag, m.m. Hatar kvotering det är fan det sämsta sättet att uppnå sina mål... Som att hugga av sig huvudet för att slippa tvätta håret, ungefär
    Ja, jag med.
    Man kan kolla om kraven motsvarar jobbet, men i övrigt ska det vara på personliga meriter. Ungefär som att poliser med invandrarbakgrund prioriteras, är inte de män och kvinnor som alla andra?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

*ont i magen*
    Memo to self: ät inte boullabaisse tills du mår illa!

• M C
    Ökänd skrev 2010-03-24 19:47:13 följande:
    Njae... han hade nån töntig rem runt stortån på sandalen... *ogillar*   
    Fy fan, sånt går ju fetbort!
  • M C
    Ökänd skrev 2010-03-24 20:00:27 följande:
    Nu ska jag se på drömmen om Italien. Det är idioter ala FL-style. Om nån såg vinprovningen sist (si si) så förstår ni vad jag menar. Adios!
    Vi flippade förbi där en gång och fastnade med öppna munnar. Inte direkt smarta, nej.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-24 21:18:07 följande:
    Kollar Grey's. Kikar in till er i pauserna. Sedan True Blood Är sjukt sugen på en glass.
    Mmm, true blood...

Jag kollade en del på uppdrag granskning eller vad det heter. Det handlade om våldtäckterna i Övik och den förfärliga smutskastningskampanj som pågått i flera år.
    Förfärliga grejer.
  • M C

Godmorgon på er med era gamla luder!

• M C
    Pix Ladin skrev 2010-03-25 09:16:26 följande:
    Idag kommer mäklarens fotograf och fotograferar eländet här. Stackars mig.
    Städdag alltså. Beklagar.
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-25 10:32:03 följande:
    Igår var jag en bitch, idag får jag min belöning  
    Så hur mycket betalar det att vara en Domina? Jag har alltid undrat.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-03-25 11:28:10 följande:
    Jävla grannhäxan konfronterade mig nyss. Draken: Du, jag måste be dig att inte kasta dina fimpar på marken här ute.Jag: Oj, du pratar nog med fel person, jag har aldrig kastat en enda fimp här.Draken: Vem skulle det då vara menar du?Jag: Tja, till exempel tonårskillarna häruppe som står och röker på balkongen och kastar sina fimpar rakt ner?Draken: Det tror jag då inte, de ligger närmare ert hus.Jag: Men snälla du, tror du att jag ljuger?Draken: (mumlar lite) Ja men det är bra, se till att du inte kastar några fler fimpar på marken. *marscherar iväg*
    *håller fram mikrofonen*
    -Hur känns det?
Svar på tråden The return of the Lolilla