• M C

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-03-22 17:11:30 följande:
    Hålli bilringarna så det inte skumpar förmycket! 
    Jag springer aldrig av omtanke till miljön. Vem vill ha ett nytt Haiti liksom?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-22 17:14:07 följande:
    Fast de är ju roliga...det är inte jag med mitt gnäll
    Mäh, som om det är relevant?
    I ditt fall stöttar vi.
    Stöttar upp en elefant kanske?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-22 17:16:44 följande:
    *asg* En ursäkt så god som någon........Det där har jag sjuk ångest över. Jag är nog inte lika rolig live.
    Jag har aldrig sprungit nåt vidare, har pollenallergi.
    Jo, en gång i Spanien, kunde springa 8km utan paus när jag var som fittast. Men det varade inte länge.

Jag är den starka tysta typen.

MUAHAHAHAHAHAH! Jag, tyst?{#lang_emotions_sealed}

Det är där del två kommer in, jag är bäst Live. No worries Em, jag har aldrig gjort en fest tristare. Fick tom värsta surpuppan i stan att tina upp på ett bröllop. *skryter*
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-22 17:21:51 följande:
    Vilken tur!
    Äh, skicklighet!
    SimplyTheBest skrev 2010-03-22 17:22:08 följande:
    Hahaha..ingen elefant Har en tendens att pendla +/- 10 kg & det är så läget är nu. Vill ner 5 snabbt så vet jag att jag blir mer motiverad till det hela.
    Åhååå, sååå mycket. *suck*

Har förresten startat en tråd för er skull käraste skänks:
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51529142.html
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-22 17:29:24 följande:
    JaMed tanke på diverse faktorer kan jag tappa 10 kg på 2 månader. Men då mår jag inte bra. Iofs gör jag ju inte det nu så...*funderar* Jo..det skulle vara möjligt att göra det igen.
    Varför inte (och nu är det tunn is) bara äta sånt som du mår bra av?
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-22 17:40:45 följande:
    Min mage är ganska jobbig att handskas med. Att jag går upp i vikt är i regel stressrelaterat samt att jag under stress inte tar mig tid till att äta utan istället småäter. Då äter jag det som i princip finns inom räckhåll. Mår jag sedan dåligt, i sinnet, händer det att jag äter för att "straffa" mig själv. Är fullt medveten om att jag har ett osund förhållande till mat. Sen händer det att jag kraschar totalt i magen & då kan jag i princip inte inta någon föda. Slår magkatarren till med full kraft..ja, då är det en plåga helt enkelt. Trots mediciner har jag svårt för att äta då. Svårt att förklara detta. Jag & mat är inte vänner. Någon störning har jag.
    Jobbigt. Vad säger läkaren?
    Har du testat LCHF? (Ja, jag vet att det är ett standardsvar, men de enda som det inte funkar för öht är Chrons å sånna)
  • M C
    Ökänd skrev 2010-03-22 17:59:04 följande:
    Och en sak till... varför börjar det klia i hela skallen så fort man har haft i hårfärgningsmedel och inte kan klia sig?
    Kam?
  • M C
    Ökänd skrev 2010-03-22 18:24:42 följande:
    *tar fram popcorn*
    Ha. Ha.
    Eller så hjälper du mig.
    För mig är dessa religiösa konflikter det värsta med fundamentalistm, jag blir ärligt talat elak och grinig när funidsarna kommer med sin ogenomtänkta hejjaramsor för den ena eller andra sidan.
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-03-22 18:34:23 följande:
    Det var det jävligaste.
    Hej Pixl! Kul att se dig, du är saknad!
Svar på tråden The return of the Lolilla