Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

MC hälsar förresten att hon har en hopplöst pissig afton & att alla sms är välkomna

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-03-19 19:44:32 följande:
    Har hon skrivförbud?
    Nope. Men hon är fast med mentalt svaga personer ikväll

Sms funkar dock!
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-03-19 19:50:40 följande:
    Idag ska jag äta: Grillad halloumi med tomat- och löksallad Viktväktarpizza med ruccola Dadlar och vindruvor Till det ska jag dricka: Amarone Sen ska jag röka: Vattenpipa Troligtvis ska jag under tiden underhållas med: Love Happends Bra kväll!
    Låter som en trevlig kväll!

Jag ska roa mig med min nya dator. Imorgon ska jag vara social med en en kär van
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    M C skrev 2010-03-19 22:10:30 följande:
    Man kan säga att utan era bidrag hade jag absolut fått den blodiga pannan jag trodde jag fått på slutet.Mentalt kalhygge är bara förnamnet.Om man träffar någon på jobbet, är det normalt att be om dennes mejladress efter en timme eller så? Det efter att man avbrutit hennes försök till konversation för att prata TVns reklam, skrikigt på kunderna, klagat på maten och öht inte varit speciellt rolig?Jag lärde henne hur man... ja, det där om filmer. Men blir man bästisar då?Är jag paranoid? Jag tycker mejladressen är väldigt personlig, det är inget man ger ut hursomhelst.
    Somliga är bara puckade.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    M C skrev 2010-03-19 22:28:00 följande:
    Var tog de vägen? Hade haft mycket nöje över sånt!Jag visade tomtehistorien för två bra killar där (vakter) och de asgarvade! Den enda är en datanörd som jag.
    Vilken tomtehistoria?
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    M C skrev 2010-03-19 22:36:53 följande:
    Den var ju skitkul! Förresten kom jag på att det ska vara två zz - det är ju r^2. Men det är irrelevant. Den var bra. n st. tomtar var ute och gick när de kom fram till en bordell. Vem gick in?Den k:te tomten!
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-03-19 22:47:11 följande:
    Herregud. Ibland förstår jag verkligen inte vad ni pratar om. Det liksom bara "swoooooosch" rakt över huvudet på mig.
    Håller med dig.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Ord blind skrev 2010-03-19 23:04:17 följande:
    Nej, faktiskt en riktig nerv.... Nej nu ska jag ta mina hängpattar, kasta dom över axeln, kasta en slängkyss till alla i tråden och önska en riktigt god natt!!'Jag ska inkassera massagen min man lovade i utbyte mot sex...
    Nattinatti Ordisen
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-03-19 22:59:41 följande:
    You and me baby, you and me!
    Jupp. Vi är på samma linje
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Jolly Bob skrev 2010-03-20 10:49:00 följande:
    Har raggat på er i 4-5 år!
    Och det har inte gått så bra eller....???
    Cogito, ergo sum
Svar på tråden The return of the Lolilla