Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-03-21 19:20:54 följande:
    trean?
    Om vi ska snacka om att det finns 3 hål så ja då blir analen det tredje. Fast det är 2:an. Häng med nu
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-03-21 19:19:38 följande:
    Har blivit väldigt retad i helgen.... Pga att jag är mörkrädd och rädd för flickspöken.. de höll på om att en flicka hade drunkat utanför holmen (där vi bodde) och att man kunde se henne stå i vattenbrynet med Madickenklänning (som är pure horror, i sig), vått, stripigt hår och nakna, vita fötter med tång på och bara stirra på en...Jävla SVIN är de, va?
    Jaha, med min otur så hade jag sett henne oxå.

Inget att bli mobbad för.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-21 19:19:19 följande:
    Det spelar ingen roll för jag har hittat nån som tycker om mig och vill ha mig naken i sin säng hela tiden
    Är han bra då?
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-03-21 19:24:39 följande:
    Blä, sluta nu.... De ljög bara ihop detta, för att de vet att jag är rädd...... Man kan inte SE sånt
    Säker? Helt säker?
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-03-21 19:28:24 följande:
    SLUTA FÖR HELVETE, ANNARS SÄTT DIG PÅ TÅGET OCH BO HÄR OCH HÅLL MIG I HANDEN PÅ NATTEN NÄR JAG GÅR PÅ TOA!! *sträng*
    Lovar att inte berätta då. Det är skrämmande. Och det händer att jag själv blir tokrädd.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-03-21 19:36:39 följande:
    och det är ju sjukt förnedrande att vara en rullande massmördare
    *frustar av skratt*
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-03-21 19:37:39 följande:
    *iggar av rädsla*Nu vågar jag kanske inte se klart skräckisen... Eller, jo, det är en vanlig, levande evilkid
    Brukar utmana mig själv med att titta på skräckisar. För att intala mig själv att det inte är verkligt. Vilket det inte är heller.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

Jag har fått en idé om att ersätta ett mål om dagen med Nutrilett. Så om jag surar framöver är det för att jag dricker det blasket istället för att äta choklad.

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-03-21 19:45:58 följande:
    Om du bara ersätter ett mål om dagen, då beror surheten på ngt annat
    Men jag äter bara riktigt en gång om dagen sen är det bara sånt som finns inom räckhåll som slinker ner.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

Nu bada. Synes bitches

Cogito, ergo sum
Svar på tråden The return of the Lolilla