Inlägg från: Mariohn
|
-
-
en söt tantM C skrev 2010-04-15 14:22:39 följande:HERREGUD! Insåg just hur jävla tantiga grejer jag köpt idag, fy fan! Sekatör och stövlar till trädården, tänkta att hålla evigheter. (sekatören resten av mitt liv och ska väl ärvas med) Rosa ullgarn (merino) som ska bli en tröja. Mysbyxor eftersom jag inte vill nöta på finbyxorna hemma. Strumpor Jag är en tant! Jag måste dricka lite vin och få lite ordning på torpet.
-
JoM C skrev 2010-04-15 14:25:03 följande:Nawww, va snäll du är! Eller inte.
-
Vi är alla tanter i internetM C skrev 2010-04-15 14:35:03 följande:Jag är ingen tant!
-
Nu ringde min doktor! Jag är inte frisk. Men jag kommer att bli.
-
Doktor sa att mina leverprover fortsätter att sjunka så det ser bra ut. Men de tror att det är något som ligger och blockerar gallvägarna fortfarande så jag ska på magnetröntgen den 27:e och se vad man kan hitta och sedan ska jag opereras igen!
MEN han sa att det inte är något som är farligt och att jag kommer att bli återställd snabbt när blockaden har avlägsnats. Så jag tyckte att det var bra nyheter
-
Ökänd skrev 2010-04-15 15:31:29 följande:Skönt. Hoppas det blir en snabb och enkel operation och att du blir frisk sen.Klart det blir. Sist mådde jag ju bra bara två dagar efteråt så förhoppningsvis kan jag komma och rocka rumpan i sommar
-
Ja exakt! Han sa att vi nästan kunde stryka den misstanken helt nu eftersom det går så bra åt rätt håll. Och så vågar inte en doktor säga om han inte är tämligen övertygadlokisse skrev 2010-04-15 15:35:12 följande:oh det later ju bra!! eller mycke bra om man jämför med vävnads död och lever transplantationer..
Så jag känner mig lättad! Tack för att ni är så snela
-
Jag vill ju så gärna träffa er! Jag har två flaskor skumpa utan etikett som jag har sparat till vår träff. JAg har ingen aning om vad det är i flaskorna.lokisse skrev 2010-04-15 15:41:10 följande:*super toppen hoppar hysterisk hund glad * vilken jätte lätnad! -
Ökänd skrev 2010-04-15 15:53:02 följande:Du måste komma.Du vill ha flaskorna ellerhur?