• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • SimplyTheBest

Nu är jag hemma

*läser ikapp*

Cogito, ergo sum
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-03-22 19:11:08 följande:
    Nu är jag hemma *läser ikapp*
    Hej pannkakan, jag åt pannkakor idag.
  • Hercule

Försökte läsa ikapp men orkar inte. Har ni sagt något intressant?

Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-03-22 19:10:32 följande:
    Kul att se dig också. Ja, det är så sällan jag är på FL numer att jag har börjat dividera i diverse trådar i kväll. Inte bra, jag blir bara upprörd. Israel-tråden har jag låtit vara men jag började nästan att gråta när jag läste den. Men så är jag gravid också...Allt väl med dig?
    Båda sidor där har gjort så många fel att man vill gråta. Religiös fundamentalist at its finest.
    Men jag ser rött när man hyllar den sidan som faktiskt satte igång det, speciellt sådär urskilningslöst med kristna glasögon.

Det största felet är att det skulle vara ett jävla plåster efter förintelsen - hur kan man ens tro att där finns ett plåster till dylikt?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Pix Ladin
    M C skrev 2010-03-22 19:14:25 följande:
    Båda sidor där har gjort så många fel att man vill gråta. Religiös fundamentalist at its finest.Men jag ser rött när man hyllar den sidan som faktiskt satte igång det, speciellt sådär urskilningslöst med kristna glasögon.Det största felet är att det skulle vara ett jävla plåster efter förintelsen - hur kan man ens tro att där finns ett plåster till dylikt?
    Håller med.

Men jag blir så trött och ledsen av alla hemskheter. Nu för tiden sänker jag ljudet på teven när jag kollar på nyheterna och sådant dyker upp. När jag var yngre (och argare) hade jag en hel del åsikter om det där.
  • SimplyTheBest
    Pix Ladin skrev 2010-03-22 19:12:05 följande:
    Hej pannkakan, jag åt pannkakor idag.
    Hej Pixie

Vad gott med pannkakor. Det var länge sedan jag åt det. *längtar*
    Cogito, ergo sum
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-03-22 19:19:44 följande:
    Hej Pixie Vad gott med pannkakor. Det var länge sedan jag åt det. *längtar*
    Jag gillar inte pannkakor med sylt. Men till exempel pannkakor med rökt lax. Eller som idag, då åt vi pannkakor med gräddfil, dill, röd lök och räkor.

Allt väl med dig?
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-22 19:14:20 följande:
    Försökte läsa ikapp men orkar inte. Har ni sagt något intressant?
    Du har en tråd jag söker med ljus och lykta. Länk? Såg den glimra förbi när jag postade min gnällskaletråd.
  • SimplyTheBest
    Pix Ladin skrev 2010-03-22 19:21:06 följande:
    Jag gillar inte pannkakor med sylt. Men till exempel pannkakor med rökt lax. Eller som idag, då åt vi pannkakor med gräddfil, dill, röd lök och räkor. Allt väl med dig?
    Jag vill ha pannkakor med sylt & socker. Inget annat.

Med mig är det ganska bra. Har varit duktig och bokat tid hos läkare på ons för min värk i nacken...igen. Sen har jag börjat banta idag.

Med dig då?
    Cogito, ergo sum
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-03-22 19:24:38 följande:
    Jag vill ha pannkakor med sylt & socker. Inget annat.Med mig är det ganska bra. Har varit duktig och bokat tid hos läkare på ons för min värk i nacken...igen. Sen har jag börjat banta idag. Med dig då?
    Vad bra. Hoppas att de kan hjälpa dig.

Varför har du börjat banta? Jag har ju sett dig på bild och du är ju inte tjock. Eller har du blivit? Jag har knappt rört mig på över en månad så jag borde börja oroa mig över för mycket fläsk.

Jo, det är väl... okej. Mår fortfarande rätt illa.
Svar på tråden The return of the Lolilla