HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-25 12:19:39 följande:
Jag med jag gruvar mig alltid är livrädd för att få hemorrojder nu när jag är på smällen och det känns fan nästan alltid som att det ska komma mera än avföring ur min tarm när jag BAJSAR.
Men vad fan. Sist jag var gravid kom bajsproblemen på slutet. Om de börjar redan nu kommer jag antagligen inte att klara detta. Jag tror jag går omkring och har lite bajs kvar hela tiden. Det måste farligt.
HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-25 12:26:23 följande:
Jo jag vet. Jag med och inte fan vågar jag krysta. Är övertygad om att jag har inre hemorroder men vill fan inte att de ska ploppa ut. *suck* Ibland önskar jag att jag inte vore så analfobisk då skulle jag kunna köra en kur xyloprockt suppar och kanske bli bättre. Så ett tips är att testa det om du kan.Hemorrojder är ju svullna analkuddar och det kan man ha där inne utan att veta om på annat vis än ana symptomen.
HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-25 12:28:47 följande:
Vad skönt då slipper du den pressen iallafall. Jag ska ringa läkare på Måndag och hoppas på att hon ska förstå min situation, jag klarar verkligen inte av att jobba längre.
Jag tror det framförallt är Försäkringskassan som kan vara gnälliga. Jag läste nyligen att man inte blir sjukskriven för ryggont, trötthet och "vanliga" grav. besvär. Illamående och foglossning kunde gå.
HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-25 12:34:56 följande:
Jo jag är bra nervös på att bli helt utan inkomst men jag kan verkligen inte jobba. Tror att läkaren iallafall borde kunna förstå mitt problem med foglossning, jobbar ju 12timmars natt pass som man till stor del spenderar sittandes så det borde stå ut som ett problem.
Vad har du för läkare då? Om ingen särskild röstar jag på privatläkare. Det finns privatläkare som inte kostar mer än de vanliga eftersom de också är subventionerade. De är ju beroende av att deras patienter tycker att de är bra och kommer tillbaka så...