Inlägg från: Jolly Bob
|
-
-
SimplyTheBest skrev 2010-09-22 16:22:53 följande:Självklart inte!
Är det verkligen nödvändigt att förolämpa kissemissen på det viset.
Känslokallt!
-
Man tittar in och det är idel kommunistrött.
Jaja...då blir det fulsurf den resterande vakna tiden då.
-
Rekommenderar akut gruppterapi.
-
Högljutt, religiöst mässande?M C skrev 2010-09-30 09:35:05 följande:Jag var på barnkalas igårkväll. Det ringer ff i öronen.
Jävla barnkalas. -
Düsseldorf?
-
Monica ville iaf ha det. Väldigt klädsamt tyckte hon. Nästan lika fint som en batiktröja.lokisse skrev 2010-10-01 09:36:33 följande:ha ha ha nej det hoppas jag ju inte att det är... vem vill ha gammal unken president sperma pa kläderna?
-
Ni är min familj.
Så där lagom dysfunktionella.
-
Min mormor & morfar menar du? Ja...de är ju fullkomligt vansinniga.lokisse skrev 2010-10-01 14:14:53 följande:om du kallar mig dysfunktionell ska du se mna föräldrar
-
För att göra en lång historia kort. Jag knaprade mig ut ur källaren, drev omkring på gator & torg. En tant - lika gammal som gatan hon gick på och sålde sin kropp på - hittade mig och förbarmade sig över mig. Hon är "mamma" nu. Under yrkestiden på gatan fick hon av någon anledning öknamnet "2:an" - ett namn som hänger kvar.lokisse skrev 2010-10-01 14:22:21 följande:om mina föräldrar är din mormor och morfar är du min son... antar att du är min förstfödda länge försvunna son...
hum... tänker sa det knakar och det är inte lätt för mig...
hej lille pelle hur tog du dig ur källarn?
Jag dras med ett envetet Oidipuskomplex.