The return of the Lolilla
Lynx Lynx: Njae...nu råkade väl en dam vid namn Margareta Cederfelt använda detta som en rubrik i sin blogg. Folk roades över dette bevis på historielöshet och tryckte genast upp dekaler.
Lynx Lynx: Njae...nu råkade väl en dam vid namn Margareta Cederfelt använda detta som en rubrik i sin blogg. Folk roades över dette bevis på historielöshet och tryckte genast upp dekaler.
*Sniffsniff* Faen vad det osar röv här!
*Går och duschar*
Från tjuvlyssnat.se
Luleå Shopping galleria
En tjej ~20 pratar i telefon samtidigt som hon går och tittar på kläder.
Tjejen (i mobilen): Ja, alltså du vet Julius Caesar? (Lång tystnad) Men… men Caesar du vet… (Tystnad) Caesar bor inte i Luleå! Han lever inte! Han var ju i romarriket på 1800-talet! Ja, i alla fall, Anna du vet som pratar så mycket, hon håller ju aldrig tyst men hon visste inte vem Julius Caesar var. Hon har inte koll på något!
Ännu mer....
Buss 65, Sala
Tjej 1 ~18: Jag ska ju ta hål i tungan på torsdag. Asså jag hoppas det inte gör så jävla ont. Jag kommer typ dö! Fast jag såg en video på nätet när de gjorde det och den gled igenom jättelätt, så de borde ju inte göra så ont.
Tjej 2: Nä precis, jag menar det är ju inte så att de sitter några muskler i vägen.
Buss 91, Västerås
Två fulla tjejer ~20 sitter längst bak i bussen och diskuterar högljutt med varandra.
Tjej 1: Alltså, jag kan fan inte minnas att jag har haft sex på hur länge som helst!
Tjej 2: Vadå inte minnas? Har du haft sex fast du inte kommer ihåg menar du?
Tjej 1: Ja, det måste jag ju ha haft. Annars är det ju evigheter sen!
Tjej 2: Men han du följde med hem sist då? Hände det inget?
Tjej 1 (skrattar): Jag vet faktiskt inte. Men det borde vi ha haft… Tampongen var i alla fall borta när jag vaknade!
Aj faen...de var ju i Västerås.
Nu lunch.