Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

Anonyhm skrev 2010-05-17 14:16:02 följande:
    Samma här. Jag gillar att gunga på skolgården samtidigt som jag sköljer ner sömntabletter med billig vodka. Sedan bygger jag en tipi av de taniga barnen och fortsätter knarka i den om det regnar. 
    Vik hädan skrev 2010-05-17 14:14:25 följande:
    Helst i närheen av ett dagis eller en lågstadieskola.Jag har inget regelrätt knark men välfyllda sprit- och medicinskåp.
    *blir avensjuk på er glamourösa livsstil*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Anonyhm skrev 2010-05-17 14:42:27 följande:
    Jag älskar att folks ungar verkar helt blåsta. Alltså, jag förstår att barn KAN tappa tålamodet men jag anser att det är  fel på barn som INTE KAN sitta ner och äta utan MÅSTE skrika. Och så verkar det här på FL. Barn skriker vid matbordet och det är helt normalt! Ok. 
    Det är föräldrarna det är fel på. Har en sån där i min närhet. Just nu är hon på väg att skapa ett monster(barn).
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Anonyhm skrev 2010-05-17 15:08:45 följande:
    ÅÅÅÅH denna väntan! Jag kommer att dö av nyfikenhet. Är inte ni också fulla av förväntan?? När tror ni att det händer????  ÅH NÄR!!??  www.familjeliv.se/Forum-1-3/m52552942.html
    Öhh.. kanske aldrig. Hon har väl passerat bäst före datum?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Anonyhm skrev 2010-05-17 15:12:03 följande:
    Jag förstår inte poängen. Min kusin är 2 år och hon sitter fint och äter och skickar saker som vilken normaling som helst. 
    Behandlar man ungar som idioter så får man...ja. Och så och så.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-17 16:00:40 följande:
    Lollis: Hur var första dagen?Jag kolhydratladdar och mår fan illa.... Åt korv stroganoff till middag nu *passar på*
    Det var ganska okej, tackar som frågar. Stressigt som vanligt dock. Varför kolhydratladdande? Bulkar du?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Vik hädan skrev 2010-05-17 16:06:30 följande:
    *äter ost*
    Försökte ta en bild på min prickiga klänning till din ära. Men eftersom jag inte orkar ställa in själutlösarn så tog jag bild i spegeln. *lat* Jag tog bergis 10 bilder men alla vart skit. Hur svårt kan det va? *arg*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-17 16:18:51 följande:
    Tänker bli riktigt bajtig till nästa lördag och sätta mig på er, alla!
    Tar med mig tårgas.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-17 16:22:06 följande:
    Meh, skärp dig och lägg upp bild nu! Gärna en på det omnämnda anuset också, när du ändå är på´t!
    Det är med den andra klänningen. Den som jag egentligen vill ha.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-17 16:30:28 följande:
    Lyft på kjolen då, ditt pryda stycke!
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-17 16:30:47 följande:
    =smutsig
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla