Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-04-21 13:45:26 följande:
    men liten grodis!jätte kramallt blir bra du har fixat tentan och inte missat den med en halv poeng i alla fall!
    Tack!

Jag vet det är töntigt att vara ledsen när man har klarat sig, men jag trodde verkligen att jag hade förstått allt. Man ser ju inte alltid så klart när man är gravid heller, man (jag i alla fall) är betydligt känsligare när jag är gravid.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-21 13:46:21 följande:
    *kramar* Vilken tur att du klarade tentan, tänkte jag direkt. Halv poäng eller inte, du klarade den! Det där med placebogruppen var jävligt trist. Vad gör du då med smärtan?(Jag kan meddela alla att lokissen låter jättegullig! Hon lämnade ett medd på min svarare och hon pratade HELT normalt!)
    Tack!! Ja, det är ju egentligen skitbra att jag kladade tentan, det är ju det som är det viktiga, men så känns det inte just nu....

Jag tänkte ta kontakt med han som skulle utföra osteopatbehandlingen och se om jag kan få behandling mot betalning. Men det får bli imorgon, när jag har lite energi. Jag har inte heller lust att vara i en placebogrupp och lägga ner massa tid utan att få något tillbaka så att säga. Jag har tillräckligt med studier, bebis och graviditetsproblem för att ställa upp utan "vinning". Målet med att vara med i studien var ju att jag hoppades på att jag skulle orka skriva mina tentor.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-04-21 13:52:30 följande:
    klart att man far vara ledsen för det!!inte det minsta töntigt!!!ska du ha stryk?
    Jo, lite töntigt är det faktiskt. Man får vara besviken men att sitta och lipa som en lipsill är inte ok.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-21 13:58:32 följande:
    Har jag helt misförstått poängen med placebo? Jag trodde själva idén var att man inte skulle veta om man fick behandling eller inte?
    Här går det ju inte att missa. Antingen får man behandling eller så får man det inte.
  • Ord blind
    Ord blind skrev 2010-04-21 14:00:48 följande:
    Här går det ju inte att missa. Antingen får man behandling eller så får man det inte.
    Alltså osteopatbehandling. En typ av "massage" kan man säga.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-04-21 14:01:40 följande:
    när det kommer flera sma saker pa en och samma gang far man lipa hur mycke man vill!det renar och man känner sig (om än lite rödmosig och plufsig) bätre efterat
    Så sant så sant! Du är klok du! Nu har jag huvudvärk av lipandet.....
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-21 14:03:00 följande:
    Ja, alltså, jag trodde man hade två grupper, den ena får behandling den andra inte. Efteråt utvärderar man vilken effekt medicinen verkligen har haft genom att jämföra grupperna men också om man kan utnyttja den mentala kraften inom just det området. Fattaru?
    Japp och jag uttryckte mig väldigt dåligt! Behandlingen är en osteopatbehandling. En typ av "massage" kan man säga. Och det lär man inte missa om man får....
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-04-21 14:04:49 följande:
    Godkänt är viktigast! Men jag vet att det kan kännas surt när man haft en bra feeling hela tiden. Väntar på besked om min examination och jag försöker verkligen att inte hoppas på ett VG men blä, jag gör det ändå. Och så kommer jag att bli besviken sen.
    Då finns jag här (eller på FB) och tröstar!! {#lang_emotions_heart}
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-04-21 14:06:31 följande:
    Ska jag ringa och bombhota? Vill att du ska få behandlingen.
    Tack söta!! Men det finns andra sätt, jag kan ju betala för behandling.
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-21 14:16:18 följande:
    olla olla! Vad händer på fl?
    Hej hej! Har du prövat någon typ av behandling mot bäckensmärtan?
Svar på tråden The return of the Lolilla