Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Puss på er, ni får mig som vanligt att le!! {#lang_emotions_sunny} Förutom MC då som fick mig att gråta..... {#lang_emotions_yell} (tycker om dig ändå)

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

Ärligt talat är jag trött på att varje gång när jag scrollar ner på sidan så lyckas man att hamna en millimeter fel och trycka på en förbannad länk. Fattar inte hur det är möjligt. Irritationsmoment två är att man sitter och skriver ett långt inlägg, nu senast ett svar till MC där det bland annat stod att det inte alls luktar svavel i gbg utan gödsel och att jag inte sätt någon aska, utan bara vägdamm, klickar på posta och vips såb är jag utloggad. Så här har det varit i två månader nu och jag orkar faktiskt inte mer.

Jag har ont över allt känns det som och sitta på FL och anstränga mig när de inte kan få tekniken att fungera stör mig så till den milda grad att jag kommer att minska min närvaro på detta forum markant. Att man lägger diverse klickbara banners så nära scrollningen att man klickar på dom av misstag flera gånger om dagen anser jag vara ett stort misslyckande rent tekniskt från fls sida, det skapar irritation inte bara på FL utan på företaget som annonserar, vilket jag inte för ett ögonblick tror ligger annonsörernas intresse. Ett stort misslyckande faktiskt, vilket motverkar reklamens syfte.

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Ökänd skrev 2010-04-16 15:06:27 följande:
    Som sagt... Vi har ju en tråd på Maze... även om den är heldöd. Gillar iden att härska i det tysta.
    Vi får helt sonika blås liv i den. Som sagt, de har kanske inte riktigt lika mycket tekniska problem som FL. Kanske man slipper att texten blir grå ibland utan anledning... Man kanske kan posta sina inlägg....
  • Ord blind

God morgon!!

Det var roliga trådar du nämnde där....

• Ord blind

Jag ska städa, köpa dvd, plugga och försöka njuta av solen.
    Själv?

• Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-19 12:58:40 följande:
    Lillan klämde sig riktigt ordentligt igår. Både hon och jag var jättetrötta och så lyckliga över att gå upp till sängen för att få sova lunch. Bla bla massa text
    Stackars!! Mår illa när jag läser.
  • Ord blind

Det går så jäkla fort när det sker en olycka.

• Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-19 13:44:52 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m52054746.html
    Vi har vitt skilda åsikter i frågan!! *konstaterar*
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-19 14:28:10 följande:
    *tycker om dig ändå*
    Va bra!

Nu orkar jag inte sitta mer, revben, svanskota och fogar skriker nej. Var rädd om dina fogar! Kram

Ni andra, ha det så länge. Kram på er med givetvis!
  • Ord blind

Känner att jag måste få ventilera lite. Jag är så förbannad, eller rättare sagt lite ledsen. Hade ju tenta, trodde att jag fattat ämnet, det kändes lättförstårligt. Fick resultatet idag. Jag har klarat tentan med en halv poäng, trodde att att jag skulle få betydligt bättre.... Det är så segt när man tror man har förstått och så har man inte det. Det kändes verkligen som mitt ämne! Kände att jag inte behövde detta just nu med graviditet och allt. I tillägg hamnade jag i placebogruppen, jag kommer alltså inte få någon bahandling mot bäckensmärtan. Tom på energi.

Svar på tråden The return of the Lolilla