Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

The return of the Lolilla

Midka skrev 2011-02-10 14:58:37 följande:
    Denna gillar jag:
    www.fairygothmother.co.uk/70-r21sl.htm

Nojja på att sägna av saker... Jag har timer på det mesta just nu så jag kan gå ut och veta att om plattan är på så stängs den snart. Och våga inte påstå att det kan vara fel på timern för då hämtar jag hagelbössan!   Timern är min vän.

Drömmer man att någon dör betyder det att man har släppt den personen. Alltså att den personen inte kan påverka en längre. Ni vet de flesta drömmer att mamma eller pappa dör... En del av frigörelseprocessen... Jag vill tro på detta för det gör det bättre att drömma det.  

Och.... fortsätt öva på att älska er själva! 
    Tjusigt men inte min stil. Det här tror jag att min karl skulle uppskatta om jag hade under en bröllopsklänning.
    http://www.fairygothmother.co.uk/newimages3/large/fgm-700backl.jpg
    lokisse skrev 2011-02-10 15:09:37 följande:
    tvan!
    www.fairygothmother.co.uk/cf-sindy.htm
    Åhhh!!  *blir smått upphetsad*  VILL HA!!
    Sven Justus skrev 2011-02-10 15:16:01 följande:
    Det där var en lite småtrevlig sak på söndagkvällen.. :)
    Helt underbar skulle jag vilja säga. God dag herr Justus!
    SimplyTheBest skrev 2011-02-10 15:04:10 följande:
    Jag vet Har funderat på det men faktum är att jag inte har orkat. Så pass är det...jag orkar inte ens författa ihop det i en tråd. kommer kanske sen alt inboxar jag dig.
    Jag förstår. det blir lätt så när det blir för mycket och man inte har ork till något.

Sånt där som jag inte kan förstå x 2.

1. Hur man kan tända på det.
    2. Om det är en riktig bild den ena har som presbild och i galleriet på sig själv så  kan jag abslout inte förstå hur man kan vara så äcklig och stå för det öppet.

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m56986895-2.html

Midka skrev 2011-02-10 16:04:29 följande:
    Du vet... folk.  Jag tror inte man rår för vad man tänder på, sen kan man ju välja om man vill hänge sig åt det eller om man försöker hitta annat. Som folk som tänder på sockiplast.... Cool 
    Är det inte lite som att man viiill sopa till gubben/ungen/svärmor men man gör det inte. Det är ju inte förbjudet att tänka det...

Sen kan jag hålla med om intelligensnivån på att inte vara annonym i en sån tråd..... 
    Nää inte lika alls enligt mig. Tycker det är mer ok att fantsiera om att ge hunden en spark eller lugga ungen än att köra den i tvåan på sitt husdjur eller barn.  Fast visst tanken är fri och jag hoppas att så många som möjligt bara gör det i tankarna, men eftersom jag vet att det finns dom som gör det på riktigt så äcklas jag enormt av de som av böjelsen vill vältra sig i det.

Undra om det verkligen är grabben på fotot som är användaren. Eller om det egentligen är Bosse 55år bakom skärmen.
    Midka skrev 2011-02-10 16:33:05 följande:
    Intressant... varför skulle den ena driften vara olik den andra?
    Olika drifter hur menar du nu?
    Midka skrev 2011-02-10 17:20:20 följande:
    Sexuella, eller för "våld".
    Jag menar at, tänka att man behöver slå någon eller att man tänder på någon är båda en form av drift. Så vad är skillnaden? Inget av dem är ju något man gör och ändå är det skillnad på dem?

Observera nu att detta är en metadiskussion och inte representerar vad jag tycker i frågan! 
    Midka skrev 2011-02-10 16:33:05 följande:
    Intressant... varför skulle den ena driften vara olik den andra?
    Du menar kanske med skillnaden varför jag särskiljer dem och ser tex tidelag och pedofila fantasier värre än en hetsig tanke om våld i vardagslivet.

Som sagt tanken är fri som sig bör. Tankar skadar ingen så länge man behåller dom för sig själv.
    En människa som fantiserar om att fista en häst eller knulla en hund kan dock göra det. Så länge personen inte gör det och förstår att inte leva ut det så ok. Men fortfarande i min smak vidriga fantasier.

Låt säga att jag nu skulle tända på och fantisera om grymt jävla hård sex, mina fantasier skulle kanske kunna få folk att gråta om de gick att se.
    I verkligenheten kanske jag skulle köra bdsm eller liknande eller kanske rent utav bara köra vanilj.Porren som konsumeras skulle kunna få feminister att sluta upp i fackeltåg (så kallad rapeplay/ spelade våldtäkter) men med vuxna peroner som frivilligt medverkar.

En person som tänder och fantiserar om att knulla djur lär ju inte runka till My little pony. Heder till de pedofiler som klarar sig på hentai för att leva ut sin drift.
    För de som tänder på tidelag och pedofili  och fantiserar om det  finns det även en marknad men med djur och barn som inte deltar frivilligt.

Visst tanken är fri men när det kommer till starka drifter och om det finns störningar såsom tidelag och pedofili med i leken varför bara tänka?

Därav gör jag skillnad och ser olika på drifter/störningar pga offren.

Vi ser nog olika på det. jag ser det som en störning och inte alls jämförbart med vardaglig ilska.

Svar på tråden The return of the Lolilla