Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2011-02-13 10:13:05 följande:
    Är det utseendet som det är fel på?
    Eller kan det vara något annat?
    Btw sa jag ju att hennes "pojkvän" bara ville ha ett visum, men hon lyssnade ju inte. Skrikandes

Ja en hel jävla tråd förklarade väl det för henne, fan jag blir så irriterad över sådan idioti.

poirot skrev 2011-02-13 10:15:25 följande:
    Så Zchimla, är du kändis nu? Berätta! Jag såg det. På något sätt så är tråden en förklaring till frågan faktiskt.  

Amen till det!

Ökänd skrev 2011-02-13 10:50:27 följande:

Folk på Fl lyssnar helt enkelt inte....

www.familjeliv.se/Forum-27-260/m57259038-93.h...

Läs från inlägg 927, ordväxlingen mellan mig och Lillangel som ingen annan i tråden ser.

Hysteriskt roligt beklämmande tragiskt och ja helt jävla strört!! Hm hm hm *funderar*
    SimplyTheBest skrev 2011-02-13 12:46:03 följande:
    Nicket: Är Pixl någon varit på FL tidigare & varit sysk då?
    Tanken slog mig om det var våran PIxl med tanke på att hon heter liknande i bloggen men jag vet ej. Har inboxat på fl och frågat.
    Midka skrev 2011-02-13 14:29:53 följande:
    Tråden:
    Jag spår har du några frågor...
    Låg den i sandlådan från början eller har den blivit flyttad? 
    Jag la den där. seriöst hur kan man ens ta den för att vara seriös? Har nu fått två inbox av folk som vill ha min expertis som orakel.
    Ökänd skrev 2011-02-13 15:00:54 följande:
    Men du är ju en av de största äggsperterna vi har här. Självklart söker folk din vägledning.
    Jag har gjort lite mer reklam för dig också.
    Jo jag såg. Är extremt road men samtidigt lite illa till mods.
    Midka skrev 2011-02-13 15:02:57 följande:
    Din tråd ja! Det är ju hela charmen med din att du inte ens försöker låtsas korrekt. Men den andra har blivit flyttad till sandlådan. Den låg under ngt annat förut men moderatorerna har flyttat den. Jag har oskyldigt försökt göra folk lite uppmärksamma på det men jag tror inte det går hem
    Ja det är hysteriskt!
    Ökänd skrev 2011-02-13 15:15:39 följande:
    Äsch, så länge du inte lovar någon guld och gröna skogar är du fri från moraliskt ansvar.
    Ja men va fan folk tar ju grejjen helt seriöst, trodde det skulle bli kul och kanske bara nån enstaka som skulle ta fel. men va fan existerar inte kritiskt tänkande och forumskännedom alls nu för tiden.
    Midka skrev 2011-02-13 15:19:23 följande:
    Du ahr en förmåga att svara som ett jäkla horoskop så folk får ju tolka in vad de vill.
    man kan ju undra om folk frågar för att få bekräftelse eller för att faktiskt få vägledning.... 
    Båda delarna skulle jag gissa.  men en till vad är det för kön och jag dör.
    lokisse skrev 2011-02-13 16:45:53 följande:
    hello stinkisar!
    Hallon sötlukt!
    poirot skrev 2011-02-13 17:02:55 följande:
    Hallon, jag vill ha glass med varm hallonsås! 
    Gud så gott det låter!
    lokisse skrev 2011-02-13 17:05:03 följande:
    menar du söt som i muffins eller lite mer den söta kvalmiga lukten av en död bäver som legat förlänge i solen?
    Åf cärse!

Hjälp mig visst måste jag gå ut med ett tillkännagivande i Sibyllatråden? Är ju obehagligt hur alla sväljer det. Jag la den i sandlådan och gjorde en knäpp ts och trodde att det skulle vara ett närmast uppenbart skämt. Trodde faktiskt att tråden vid detta laget skulle handla om varför folk så gärna vill tro och låta sig luras.
    Hade aldrig kunnat förutspå detta. Karln har föreslagit att jag öppnar en hotline.

Var helt ärligt inte ute efter att göra bort folk, ok kanske bara någon enstaka. Nej jag anade verkligen inte detta otroligt uppvisande av avsaknad av såväl kritiskt tänkande som vilja att låta andra styra ens beslut.

Jag finner situationen smått olustig nu. Det var lite kul men inte på det viset jag ville och mest bara tragiskt.

Tråden som gav mig inspiration
    www.familjeliv.se/Forum-27-260/m57259038.html

Min sibyllatråd
    www.familjeliv.se/Forum-27-420/m57292176.html
Svar på tråden The return of the Lolilla