Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

När jag sitter  i min älsklingsställning i min datastol får jag en pösmage. Skrikandes Speciellt om jag har "lowriders" och träningsbyxor. Det är skitirriterande.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-04 22:32:26 följande:
    *Trycker på pösmagen och väntar på en fjärt*
    GLÖM det........Obestämd
    SimplyTheBest skrev 2010-11-04 22:32:33 följande:
    jag har magknip.
    Det hjälper inte mig alls....*ego*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-04 22:34:57 följande:
    tror du inte att det blir mer ett piiiiip?
    Jag fiser faktiskt som alla andra. När jag var yngre gick jag och höll mig, kunde liksom inte göra det. Det resulterade i omfattande magproblem, fruktansvärda smärtor. Så nu försöker jag vara vuxen med det och göra det när det är nödvändigt så diskret jag kan. Obestämd
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-04 22:35:10 följande:
    Jag håller på att läsa ikapp så jag har ingen koll på vad dina svar avser
    OJ! Ja då har du massa rolig läsning framför dig Glöm inte att ge killen i Japan some Lolilla-loving. Han behöver det. 
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-04 22:38:30 följande:
    Kanske. Har hon ett tajt jävla rövhål?
    HUR fan ska hon kunna veta det?!
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-04 22:39:40 följande:
    jag menade mer tryckandet pa magen lite som en hundleksak.
    dessutom tror jhag inte pa att du fiser... du far säga vad du vill och om sa kan det bara handla om pytte fisar med neutral doft
    *fnissar*

Du har säkert rätt kisse, jag tänker inte säga emot dig.  
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-04 22:41:02 följande:
    Alla fiser väl?
    Jag var fan en mästare på att låta bli.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-04 22:42:26 följande:
    Hon kanske testade att köra in tummen i skruven på dig när hon hälsade på...faen vet jag?
    Skärp dig nu.
    lokisse skrev 2010-11-04 22:42:26 följande:
    vet du inte att jag praoar som rövhalsmätar älva och flyger runt och sticker in morötter i röven pa folk om natten och mäter hur langt man kan peta upp dom.
    det är även vi som lägger bäver bajs i munnen pa dig om du varit ute och drukigt sprit.
     Mina älvor sprider endast guldstoft. Vet inte vad ni har för älvor i Tyskland, men de låter INTE snälla. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-04 22:43:31 följande:
    Jo, jag kan med hålla mig men det mår jag fan dåligt av.
    NO SHIT, Sherlock......
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-04 22:44:38 följande:
    Men inte på länkarna...det vågar jag inte!
    Why?! Jag länkar aldrig några äckliga saker, det är synd om honom på riktigt. Men du har nog ändå ingen expertis inom hans problemområde, så du är ursäktad.

Undvik däremot tråden Freddan dedikerade till mig. Värre nasty får man nog leta efter.....Kräks 
Svar på tråden The return of the Lolilla