Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-11-04 22:45:49 följande:
    Har jag inte en tanke på att göra. *Fyller på nattfösaren*
    Har du lämnat över barnen idag?

Jag har också druckit vin idag. Efter att jag låg och grinade i badet när jag läst ut bokjävelen.  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-04 22:48:08 följande:
    Sherlock Holmes och Watson är på tältsemester. De sätter upp tältet under en stjärnklar himmel och går och lägger sig. Mitt i natten blir Watson väckt av Sherlock Holmes.
    - Watson, titta på stjärnorna och säg vilken slutsats du drar.
    - Jag ser miljontals stjärnor, och även om bara ett fåtal av dem har planeter som jorden. Och om det finns planeter som jorden så kan det även finnas liv där ute.
    - Watson din idiot!! Någon har stulit vårt tält, sa Sherlock Holmes.
    Hahahahahahahahahaaaaa! *glad*
    Jolly Bob skrev 2010-11-04 22:48:51 följande:
    Barnen snarkar gott här inatt.
     Ok.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-04 22:50:37 följande:
    jag maste massa mig i säng.
    jag är sa trött jag fatar inte i morgon kommer nora och städar.
    jag har ingen mjölk hemma
    *vinkar*
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-04 22:51:47 följande:
    Vad var problemet?
    Hans fru är en elak bitterfitta som lurat honom till Japan. Nu vill hon att han ska dra hem som nån jävla avelstjur och lämna ungen i hennes vård. Foreva´ and eva´..........
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-04 22:54:45 följande:
    Synd om Anjin-san.
    Det var den första tråd som engagerat mig sen nån idiot vill grilla med sin man och älskare samtidigt. Mina intressen är minst sagt lite......spridda. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-04 22:55:22 följande:
    Ogillar bitterfittor. Ogillar idioti. Ogillar nonchalans. Ogillar respektlöshet.
    Många O:n där.........
  • 2timearound

Hej 44

• 2timearound

nej fan

• 2timearound

nu snart

• 2timearound

kom till mig

Svar på tråden The return of the Lolilla