• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-26 13:33:18 följande:
    Imorgon bitti åker jag till Malmö (jag och en bästis hälsar på de två andra bästisarna som bor där) de skall vara tärnor och vi skall göra inbjudningskorten till bröllopet.Mfern och jag satt igår och knopade ihop en text och den jäveln har helt snöat in på att vi måste använda frasen "äkta ståndet" någonstans Apropå störda människor, alltså.... Men det kommer ICKE att förekomma!
    *hejjar på MFern*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Pix Ladin
    Jazza skrev 2010-03-26 13:33:18 följande:
    Imorgon bitti åker jag till Malmö (jag och en bästis hälsar på de två andra bästisarna som bor där) de skall vara tärnor och vi skall göra inbjudningskorten till bröllopet.Mfern och jag satt igår och knopade ihop en text och den jäveln har helt snöat in på att vi måste använda frasen "äkta ståndet" någonstans Apropå störda människor, alltså.... Men det kommer ICKE att förekomma!
    Jag röstar för!
  • Pix Ladin
    Ord blind skrev 2010-03-26 13:33:38 följande:
    Din fråga i andra tråden var klockren!
    Nja... lite taskig men jag hade svårt att låta bli.
  • Pix Ladin
    M C skrev 2010-03-26 13:33:47 följande:
    Mmm, kanin... Det är fan det godaste kött som finns!
    Det är väldigt gott. Dessutom är de ganska billiga att föda upp och reproducerar sig väldigt bra.
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    lokisse skrev 2010-03-26 13:30:35 följande:
    det är cool med bin!
    Ord!
    Pix Ladin skrev 2010-03-26 13:31:27 följande:
    Jag hade gärna provat biodling men jag är rädd för bin. Hur kom du på detta?Jag hänger en del på sidan www.alternativ.nu Där kanske du kan hitta ytterligare information. Själv ska jag börja med hönor och köttkaniner för eget bruk.
    Inte en aning det bara slog mig för nån vecka sedan vi kollar ju lite efter nytt boende och i och med det så tänkte jag nog på vad som vore önskvärt med tomt och så.
    Min morfars låssaspappa hade bin minns dom med skräck eftersom jag inte förstod skillnaden på bin och getingar när jag var liten men även med fascination då jag älskar honung.

*s* jag föreslog kaniner för eget bruk för karln har en gammal dröm om att leva något så när självförsörjande och när jag är på smällen så väcks min ungdoms längtan lite extra. Han pep lite karln min och förklarade att han aldrig skulle kunna döda en gullig kanin men jag tror att det inte skulle vara något problem för mig bara han styckar och flår.

Vi pratade även om hönor i natt tänk så underbart att alltid ha en massa ägg! Så kom jag på att jag typ hatar höns iallfall fruktar dom.
    Så jag föreslog att jag sköter kaninavlivning om han tar hand om fjäderfäna

Ångrar faktiskt ibland att jag inte gick jordbruksgymnasium
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-26 13:35:32 följande:
    Det är väldigt gott. Dessutom är de ganska billiga att föda upp och reproducerar sig väldigt bra.
    kannin är gott och billigt! man behöver bara ha dom över sommarn i en trevlig kanin hage och sen klipper man till till hösten och stoppar frysen full. (sparar ca fyra iche syskon som kan kjöra vidare nästa ar...
    dom stora kötraserna är dessutom mycke finare än dvärgkaninerna.
    Difficile est saturam non scribere
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    M C skrev 2010-03-26 13:32:13 följande:
    Du är så könstig ibland att får gåshud.Biodlare? Okeeej...*kram*Konstig på ett positivt sätt.
    {#lang_emotions_tomte}
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-26 13:37:49 följande:
    Ord! Inte en aning det bara slog mig för nån vecka sedan vi kollar ju lite efter nytt boende och i och med det så tänkte jag nog på vad som vore önskvärt med tomt och så.Min morfars låssaspappa hade bin minns dom med skräck eftersom jag inte förstod skillnaden på bin och getingar när jag var liten men även med fascination då jag älskar honung.*s* jag föreslog kaniner för eget bruk för karln har en gammal dröm om att leva något så när självförsörjande och när jag är på smällen så väcks min ungdoms längtan lite extra. Han pep lite karln min och förklarade att han aldrig skulle kunna döda en gullig kanin men jag tror att det inte skulle vara något problem för mig bara han styckar och flår.Vi pratade även om hönor i natt tänk så underbart att alltid ha en massa ägg! Så kom jag på att jag typ hatar höns iallfall fruktar dom.Så jag föreslog att jag sköter kaninavlivning om han tar hand om fjäderfäna Ångrar faktiskt ibland att jag inte gick jordbruksgymnasium
    Det ångrar jag också!

Ska ni flytta långt?
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-26 13:37:49 följande:
    Ord! Inte en aning det bara slog mig för nån vecka sedan vi kollar ju lite efter nytt boende och i och med det så tänkte jag nog på vad som vore önskvärt med tomt och så.Min morfars låssaspappa hade bin minns dom med skräck eftersom jag inte förstod skillnaden på bin och getingar när jag var liten men även med fascination då jag älskar honung.*s* jag föreslog kaniner för eget bruk för karln har en gammal dröm om att leva något så när självförsörjande och när jag är på smällen så väcks min ungdoms längtan lite extra. Han pep lite karln min och förklarade att han aldrig skulle kunna döda en gullig kanin men jag tror att det inte skulle vara något problem för mig bara han styckar och flår.Vi pratade även om hönor i natt tänk så underbart att alltid ha en massa ägg! Så kom jag på att jag typ hatar höns iallfall fruktar dom.Så jag föreslog att jag sköter kaninavlivning om han tar hand om fjäderfäna Ångrar faktiskt ibland att jag inte gick jordbruksgymnasium
    och fem sex far... egen ull och lamgryta och farost....
    Difficile est saturam non scribere
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-03-26 13:38:23 följande:
    kannin är gott och billigt! man behöver bara ha dom över sommarn i en trevlig kanin hage och sen klipper man till till hösten och stoppar frysen full. (sparar ca fyra iche syskon som kan kjöra vidare nästa ar...dom stora kötraserna är dessutom mycke finare än dvärgkaninerna.
    Jag ska inte tänka så mycket på att de är fina... {#lang_emotions_death} Är lite väl blödig av mig egentligen. Men det är schysst att veta att de åtminstone haft det bra då de levt.
Svar på tråden The return of the Lolilla