• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Jazza
    M C skrev 2010-03-26 13:34:31 följande:
    *hejjar på MFern*
    But why? Nog för att jag gillar stånd (vilket är enda anledningen till att han vill ha med det, just för att stånd är ett ball ord) resten av inbjudan är väldigt enkelt formulerad och inget högtravande snobbspråk...
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-03-26 13:40:50 följande:
    och fem sex far... egen ull och lamgryta och farost....
    Japp! Det är liksom nästa steg... Men man blir så bunden med får. Jag ska testa lite smådjur först. Men mark finns och allt. Jag skulle fan kunna ha en hel fårfarm.
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-26 13:41:34 följande:
    Jag ska inte tänka så mycket på att de är fina...  Är lite väl blödig av mig egentligen. Men det är schysst att veta att de åtminstone haft det bra då de levt.
    dom far gärna vara fina... men sa länge dom är godare än dom är fina sa det är lungt!
    Difficile est saturam non scribere
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-26 08:06:01 följande:
    On top of the morning Skanks!Idag är det Äntligen Fredag! Sätter en spänn på att du vill sova.Men så kommer gubben hem och är tröttare än du är för han har rest och det är minsann det värsta man kan göra. Så ni bråkar och sitter uppe sent för att prata ut varpå lördagen är en orgie i sura kommentarer, griniga tillmälen och gnäll. Du kommer förmodligen gråta 3-4 gånger eftersom du är så hormonstinn.Lördag kväll somnar han på soffan på em, mitt när du håller på med något i köket och du blir skitsur och sparkar ut honom. Sen tillbringar du lördagkväll med att gråta, skälla och bråka med alla som kommer ivägen.Söndagen vaknar du och har ångest, tar tillbaka gubbfan och ni pippar som kaniner eftersom ni inte kan prata om era känslor.
    Det enda rättet är att jag vill sova.... Han är piggare än vad jag är även om han har rest och han vet om det, vi bråkar aldrig vilket också gör att vi slipper prata ut, vi kallar aldrig varandra för diverse okvädes ord, han har aldrig fått mig att gråta. Han sover aldrig på dagtid och jag skulle aldrig sparka ut honom. Blir jag "sur" för att han är passiv säger jag till honom i normal samtalston och antingen har han ett bra motargument eller så köper han vad jag säger och frågar vad han kan göra för att göra min dag bättre. 

Vill du byta? 
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    Pix Ladin skrev 2010-03-26 13:39:54 följande:
    Det ångrar jag också! Ska ni flytta långt?
    Jao blir det flytt så blir det Stockholm/Ekerö. Det lär dröja ett tag karln måste först få jobb och sen så gäller det att få lån beviljat på en lönetagare och en mammaledig. Husen kostar så jävla mycket där nere vi har en önskan om att bygga nytt och det kostar inte mera men jag har ingen aning om hur banken ställer sig till det. Ja och så måste vi fixa till och få detta hus sålt så det lär ta ett tag.

Nu verkar det vara så att karln nog inte behöver vänta allt för länge på jobb men till att börja med så lär det bli provanställning oavsett vilket jobb det blir.

Får han jobb så lär det nog bli veckopendling till att börja med
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    Pix Ladin skrev 2010-03-26 13:42:51 följande:
    Japp! Det är liksom nästa steg... Men man blir så bunden med får. Jag ska testa lite smådjur först. Men mark finns och allt. Jag skulle fan kunna ha en hel fårfarm.
    Bilder tack är så nyfiken på erat nya hem!
  • Jazza
    Ord blind skrev 2010-03-26 13:43:28 följande:
    Det enda rättet är att jag vill sova.... Han är piggare än vad jag är även om han har rest och han vet om det, vi bråkar aldrig vilket också gör att vi slipper prata ut, vi kallar aldrig varandra för diverse okvädes ord, han har aldrig fått mig att gråta. Han sover aldrig på dagtid och jag skulle aldrig sparka ut honom. Blir jag "sur" för att han är passiv säger jag till honom i normal samtalston och antingen har han ett bra motargument eller så köper han vad jag säger och frågar vad han kan göra för att göra min dag bättre.  Vill du byta? 
    En sån har jag med A fucking keeper, I say! (förutom det där med "äkta ståndet", då )
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-26 13:44:36 följande:
    Jao blir det flytt så blir det Stockholm/Ekerö. Det lär dröja ett tag karln måste först få jobb och sen så gäller det att få lån beviljat på en lönetagare och en mammaledig. Husen kostar så jävla mycket där nere vi har en önskan om att bygga nytt och det kostar inte mera men jag har ingen aning om hur banken ställer sig till det. Ja och så måste vi fixa till och få detta hus sålt så det lär ta ett tag.Nu verkar det vara så att karln nog inte behöver vänta allt för länge på jobb men till att börja med så lär det bli provanställning oavsett vilket jobb det blir.Får han jobb så lär det nog bli veckopendling till att börja med
    Har ni släkt där eller vad? Ja, det lär bli en dyr historia... Den här bostadsrätten i Uppsala (2 rok, 67 kvm) kommer ha ett utop runt en halv miljon. Det får man ju ett helt hus för på andra vettigare ställen.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-26 13:45:38 följande:
    Bilder tack är så nyfiken på erat nya hem!
    Ska bli. Lägger upp dem på FB så fort de är tagna. Flyttar ju först på tisdag.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-26 13:44:36 följande:
    Jao blir det flytt så blir det Stockholm/Ekerö. Det lär dröja ett tag karln måste först få jobb och sen så gäller det att få lån beviljat på en lönetagare och en mammaledig. Husen kostar så jävla mycket där nere vi har en önskan om att bygga nytt och det kostar inte mera men jag har ingen aning om hur banken ställer sig till det. Ja och så måste vi fixa till och få detta hus sålt så det lär ta ett tag.Nu verkar det vara så att karln nog inte behöver vänta allt för länge på jobb men till att börja med så lär det bli provanställning oavsett vilket jobb det blir.Får han jobb så lär det nog bli veckopendling till att börja med
    Bra initiativ, där finns det skitschyssta gårdar att köpa, skärgården är asballt.
    De har bra odlingszon därnere med.
    Det har varit min dröm med, att bo på landet med kaniner och växthus. Inte höns, även om det är kul med ägg. De luktar för illa. Men på landet kan man byta till sig ägg och kött om man har bra grönsaker och kanin.
    Veckopendling är inte fel. Man jobbar 4 dagar lite längre dagar och får långhelg. Dubbelt boende är avdragsgillt.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
Svar på tråden The return of the Lolilla