Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Freddan, jag har en riktigt bra killkompis som bor i din stad. Är det fördomsfullt av mig att tro att ni känner varann bara för att ni är lika gamla och bor i samma håla? Han heter Johan Pettersson.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-05 16:55:07 följande:
    Nu ser jag, han såg ju nästan normal ut om man bortser från mustaschen!  
    *går och kollar*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-05 16:56:00 följande:
    Lite fördomsfullt är det kanske, då det trots allt bor 150 000 människor här samt att jag bara bott i Linköping i 7 år.
    Men svara då Känner du honom?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-05 16:58:51 följande:
    Kan inte påmnna mig om att jag känner ngn Johan Pettersson...tyvärr.
    Synd. Annars kunde vi festat tillsammans när jag åker och hälsar på honom.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-05 17:04:04 följande:
    Ja, det är ngt skumt med perspektivet så Ville ser löjligt liten ut.
    Nejdå nejdå. Det är bara dina....ehh.....bröstmuskler som är så stora så det blir ett konstigt förhållande!
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-05 17:00:40 följande:
    Jag är less på att behöva legitimera mig på systemet, det börjar bli löjligt! Idag fick jag höra "Nä, så gammal kan du inte vara!" ... Jag är inte gammal!  
    Jag har aldrig fått handla på systemet utan att visa leg. Nu blir jag så svettig och nervös att de plockar mig direkt. Det har blivit ett trauma. Jag är likadan på krogen.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-05 17:05:19 följande:
    Det är möjligt att jag vet vem det är om jag träffat/sett honom i jobbet eller så. Men nej, vi utgår från att jag helt enkelt inte känner honom. :)
    Han har en kompis, som är en jätte, som går under det supermanliga namnet "lillen". Honom har jag hånglat med. Drömmer
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-05 17:07:59 följande:
    Han har en kompis, som är en jätte, som går under det supermanliga namnet "lillen". Honom har jag hånglat med. Drömmer
    SÄGER DE! Skrikandes............ska tilläggas. Jag har inga sånna minnen alls.........
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-05 17:07:51 följande:
    men det är för att du är en tvärhanmd hög och har lugg
    Men så jävla ung ser jag faktiskt inte ut. Det måste vara nåt annat alltså. De jävlas helt enkelt.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-05 17:09:14 följande:
    Det lustiga är att jag aldrig behöver legitimera mig om jag har en kille med mig.  
    Hur kan detta ens förvåna dig när vi lever i ett utpräglat patriarkat?

Om du har en snubbe med dig så kommer du kunna hantera alkoholen, enkel logik!  
Svar på tråden The return of the Lolilla