Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-11-05 18:14:07 följande:
    Coming soon, in a synagogue near you
    Hahahaha! 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 18:16:11 följande:
    Inte jag. Jag är pryd. 
    Inser ni att karlarna här i tråden ALDRIG skulle diskutera muffar på det här sättet? Är det här omvändavärlden liksom? Alltså stället där dimensionerna möts och allt kan hända? *tablettfull*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 18:20:19 följande:
    Hahahaha du kan ha en poäng. De kanske har en hemlig facebookgrupp. Jag kan se det framför mig. Freddan: Hej semper din slemmiga bock, jag har bajsat och satt på mig mina fuck me kallingar. 
    OMG. Det vore nåt. Men varför skulle de uppföra sig så fint och artigt här då? Ved är syftet liksom? 
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 18:58:43 följande:
    De är män. De behöver inget syfte eller mål. 
    HA! Det är dig de gnäller om i mans-tråden!  
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 19:01:27 följande:
    Det är mig alla män gnäller om. Undermedvetet. På ett positivt sätt. 
    Kan man verkligen gnälla positivt? *osäker pga tabletterna*
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 19:03:22 följande:
    Vad äter du för jävla tabletter???  
    Värktabletter. Varannan timme. Kan ha överdoserat. Liiiite vin slank också ner.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 19:07:15 följande:
    Haha milda makter. Vad heter tabletterna? 
    Haha! Inga konstigheter,,,,,,,,Alvedon och Ipren. Jag har Voltaren, men det vågar jag inte ta. 
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-05 19:08:15 följande:
    har du varit hos dr?
    Nej. Doktorsjävelen hade studiedag idag och öppnar igen på måndag. 
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 19:09:16 följande:
    Åh nej iprenmannen rider dig :-/
    Rida får han gärna göra.....det är den satans musiken som gör slut på mig
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-05 19:10:04 följande:
    OMFG och hon får det att låta som hon tagit värsta dundergrejerna På den där skiten händer inget mer än allvarliga och bestående leverskador, darling!
    Det var nog mer vinet som gjorde mig lite tipsy. Men det vill jag inte erkänna För det finns de som kallar mig för wino, och jag vill inte ge dem vatten på sin kvarn!

Svar på tråden The return of the Lolilla