• M C

The return of the Lolilla

Bam skrev 2010-03-28 22:34:00 följande:
    Här vi ska grilla i maj?
    Ingår utsikten?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-28 22:41:06 följande:
    jag fattar inte att hon är sa korkad denna amnings dam...jag blir aldeles förtvilad.
    Jag har givit upp där, ibland är det bättre att bara låta bli att svara.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Nu ska jag sätta igång en film och sticka lite.
    Kram!

• M C

Morrn morrn!

Blev klar med gubbens stickade tröja igår, satt uppe till ett för att han skulle kunna ha den idag.
    "Den sticks".

Men det är ull så jag har kört lite tovning på den. Nu ligger den på tork.

• M C
    lokisse skrev 2010-03-29 09:52:47 följande:
    vet du inte att stikade tröjor alltid sticks det är därför dom heter stickade
    Ha ha.

Nej, det är merinoull i den, frågade honom specifikt för att han inte skulle kunna gnälla efteråt. Merinoull sticks inte, det är som en ljug shiffong mot huden.
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-03-29 10:12:55 följande:
    Tänkte gå och shoppa accessoarer idag
    Vilken sort?
    Dildos eller rosa sidenskor?
  • M C

Stackars Jazza! *kramar om*

• M C
    Bam skrev 2010-03-29 10:33:52 följande:
    Fan vad duktigt.Jag dog lite när jag kom till jobbet i morse och såg att hissen var sönder. Gå upp 6 våningar? OMG.Men sen kom jag på att det finns ju en hiss på andra sidan också.
    Usch, chock! Men sen var du väl på gott humör va?
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-29 10:36:13 följande:
    Tack... är fan sur!
    Skulle jag vara med.
    2timearound skrev 2010-03-29 10:37:18 följande:
    Känner mig sjuuukt duktig! Brukar springa 6 km men hade lite extra ork idag.
    Du är jävligt duktig.
    Bam skrev 2010-03-29 10:37:36 följande:
    Ja, att slippa plocka upp lungorna från golvet gör mig alltid på gott humör.
    Hahahhahah! För mig är det mera att jag inte gillar att äta blodsmak.
    Bam skrev 2010-03-29 10:39:39 följande:
    "jag försöker få..." *svär över citatfunktionen*

Vi har pratat om det lite granna, vi bor ju på ett berg och har en kilometer backe åt alla håll utom ett, men där går det bara att gå/springa max 3 månader per år. Men frågan är om vi skulle nyttja den.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-29 10:41:05 följande:
    Det vore fan drömmen. Men jag undrar hur disciplinerad man är hemma?
    Förhoppningen är ju att man ska kuta lite till något bra TVprogram. Dvs ha den framför TVn.
Svar på tråden The return of the Lolilla