• M C

The return of the Lolilla

Hercules och Bams är borta.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-30 20:33:41 följande:
    Vårt vad?
    Bam skrev 2010-03-30 20:32:54 följande:
    Förstånd eller?
    De länkar ni hade, den ena var hela tråden borta den andra bara inlägget. Hercules inlägg och Bams tråd.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-03-30 20:33:59 följande:
    Har du fått inbox än VH?  
    Öhum, nä?
  • M C
    Bam skrev 2010-03-30 20:43:58 följande:
    Sluta stöta på peter i andra tråden.
    Usch, att ni ens får till det i huvudet!
    Jag kan inte ens tänka klart, det är ju för äckligt!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-30 22:38:18 följande:
    String Emil är oerhört äcklig.
    Du är bara avundsjuk. Tänk dig att ha ett så tajt ärsele!
  • M C

*garvar mig ner på golvet*

• M C

Mja, det är ett på tok för maget arsele helt utan sexuella influenser. Jag vill ha mer tillgänglighet och ögon-sug.

• M C
    Bam skrev 2010-03-30 23:06:47 följande:
    Mmmmm....
    Lövli.

Gonatt kamrater, nytt möte imorgon. Sov gott!
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-03-31 08:16:16 följande:
    Idag tänker jag inte duscha innan plugget
    Äckelpotta! Å du klagar på andra!
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-03-31 08:45:00 följande:
    Fast jag luktar gott och ser fräsch ut Och ska ändå bara sitta ensam i en "cubicle" med en stor hög böcker och papper och skriva hela dagen.
    Ja, sitt i din egen stank du.
    Personligen står jag knappt ut den minuten det tar innan jag kommer fram till duchen på mornarna.
Svar på tråden The return of the Lolilla