Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-11-09 13:24:58 följande:
    Storsatsa på det, istället nu, då!
    Jo. Det vore väl det bästa.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-09 13:26:50 följande:
    Men?
    Jaa....det finns väl inga men annat än att kavla upp ärmarna och go to work. Obestämd Jag är lite skraj bara.....tänk om jag inte är bra nog liksom?
    M C skrev 2010-11-09 13:28:24 följande:
    Panduro hobby har scrapbookpapper man kan använda som tapeter. Mycket snyggare!
    Det var en bra idé!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Tack för presenten Mara

• 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-09 13:47:50 följande:
    Det vet man inte förrän man testar. Av det du visat hittills verkar du vara överjävlig på det
    Tack fina du. Men nån ska ju anlita en också. Och betala för det. Helst dårå.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-09 13:51:49 följande:
    Var det inte just marknadsföringen ni var igång med? Efter det kommer det garanterat trilla in någon kund.
    Allt känns lite segt just nu bara. Vi får se vad som händer. Tack för att du tror på det jag gör.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 14:03:19 följande:
    mediaserver-2.vuodatus.net/g/1/102460/1268310...

mitt köksgolv. Skitmysigt blev det.
    *gillar*

I lagom dos Med mycket industriell design runtomkring. Men det har du förstås?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 14:09:16 följande:
    Jag älskar mitt kök. Det är inte så stort. Hade det varit det hade jag valt ett liknande golv fast utan tryck. Jag har målat grått och köksbord och stolar är i svartbrunt  (samma färg som trycket på golvet). Skåp och lådor och skit är stilrent och vitt och gardinerna tänker jag inte berätta om för då gör du som alla andra och illvrålar. Fast alla ändrade sig när de kom upp och gjorde hela rummet
    Ta in lite zink och rostiga detaljer också Ta genast ner de fula gardinerna. Jag ser dig, vet du. Drömmer
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 14:12:07 följande:
    Jag har det   Gardinstång och lampor i fönstret. Gardinerna är höstigt gröna och riktigt gräsliga. De gör rummet riktigt mysigt
    *låtsas inte se*
Svar på tråden The return of the Lolilla