Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

den lila var söt.
    jag vill ha ärmar inte axelband

Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-23 21:23:52 följande:
    Hej alla barnhatare
    tjenixen pixen
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-23 21:27:17 följande:
    *vinkar för att verka tuff* mm jag har några tröjor av rockstarmum men jag har köpt de från svenska sidor Du som verkar vara aningens tekniskt utmanad har du sett att mesen har lämnat oss?
    vad har hänt med mesen?
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-23 21:33:55 följande:
    En ganska så invecklad historia, men det började med att hon fick en själslig kris som ledde henne till fjällvandring i Norge.Nu är det ju så att pga den globala uppvärmningen så smälter det även i fjällen och den klantiga lilla tramsan halkade och slog sig rejält.Inte nog med att hon slog sig så blev hon liggande fastklämd i en glaciärspricka i tre dagar då hon till slut gråtit ut så mycket vätska att hennes annars knubbiga lilla stjärt krympt och hon kom loss.I allafall så insåg hon där på glasiären att hon fått nog!! Numera så lever hon med 5 stycken amishbröder i USA utan internet och utan andra sexuellaställningar än missionären. Så kan det gå.
    jag tror att har man 5 amich bröder sa har man inte tid att internetta...
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-23 21:44:04 följande:
    Är det något plagg jag aldrig skulle ta på mig så är det tröjan som det står "BEBIS" på magen på.
    nej därimot funderade jag över att gjöra en som det typ star fett eller kudde eller alien pa
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-23 21:54:08 följande:
    Nu ska jag knarka lite alvedon värma riskudden och sen krypa upp i soffan med en bok innan jag somnar.Nattis natt på er alla!
    sov gott och skit i frid
  • lokisse

nä jag ska faktiskt ta och ga och bada och sova jag med!

• lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-24 08:19:12 följande:
    GOD MORGON!! Idag ska min dotter och jag få besök så hon ska komma hem tidigt från dagis. En av de trevliga mammorna i föräldragruppen man fick på BVC. Det ska bli så himla trevligt mitt i all smärta, stress och elände att jag börjar gråta när jag tänker på det.Puss på er och ha en fin dag!!
    härliga tider! vet precis hur det är... nästa tisdag är hela gänget mammor här. (vi träffas en gang i veckan) ,fast l,ite skoj är det och tva av dom andra är pa smällen dom med varav en är tva dagar efter mig...
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-24 09:06:41 följande:
    Det är väl ingen av oss va? Har totalt missat detta.
    jag med.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-03-24 10:01:33 följande:
    Shit, vad ni är osäkra. Det är väl klart att det INTE är någon av oss! Hon älskar oss...........så mycket som en emotionellt handikappad kan iaf.
    men men vad har hänt da?{#lang_emotions_cry}
Svar på tråden The return of the Lolilla